تمرین یاران آزمون و عزت اللهی در استادیوم آمستردام

به گزارش مجله فناوری، بازیکنان تیم روستوف تمرین آماده سازی خود را در استادیوم آمستردام امشب (دوشنبه) انجام دادند تا مهیای بازی رفت مرحله پلی آف لیگ قهرمانان اروپا برابر این تیم مطرح هلندی شوند.

تمرین یاران آزمون و عزت اللهی در استادیوم آمستردام

با تور هلند از کشور آسیاب های بادی دیدن کنید و در شهر زیبای آمستردام گشت و گذار کنید.

به گزارش خبرنگاران، تیم روستوف تمرین سبکی امشب در استادیوم آمستردام زیر نظر دمیتری کریچنکو، سرمربی موقت خود برگزار کرد. سردار آزمون و سعید عزت اللهی نیز با آمادگی مطلوبی در این تمرین حضور پیدا کردند.

در این میان سایت سویتس روسیه گزارش داد که تیم روستوف در بازی فردا شب (سه شنبه) برابر آژاکس آمستردام از حمایت چندانی برخوردار نیست و فقط 80 طرفدار روسی توانستند بلیت این بازی را خریداری نمایند.

همچنین دمیتری کریچنکو، سرمربی یاران آزمون و عزت اللهی در نشست خبری پیش از بازی برابر آژاکس آمستردام به خبرنگاران گفت: روستوف باستوس را به دلیل عقد قرارداد با تیم لاتزیوی ایتالیا در اختیار ندارد و سایر بازیکنان در شرایط خوبی به سر می برند.

تیم روستوف با درخشش سردار آزمون و سعید عزت اللهی در دو بازی مرحله سوم لیگ قهرمانان اروپا برابر تیم اندرلشت بلژیک توانست راهی مرحله پلی آف گردد. روستوفی ها در صورت گذشتن از سد تیم آژاکس آمستردام به مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا راه خواهد یافت.

منبع: تسنیم
انتشار: 4 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 295

به "تمرین یاران آزمون و عزت اللهی در استادیوم آمستردام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمرین یاران آزمون و عزت اللهی در استادیوم آمستردام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید