توجه به توسعه گردشگری ورزشی در استان ایلام لازم است

به گزارش مجله فناوری، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام گفت: توجه به توسعه گردشگری ورزشی در استان ایلام لازم است.

توجه به توسعه گردشگری ورزشی در استان ایلام لازم است

از سفر با تور کانادا ارزان تابستان 99 لذت ببرید. سفری فراموش نشدنی به تورنتو و آبشار نیاگارا که حسابی حال شما را دگرگون خواهد کرد.

عبدالمالک شنبه زاده در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در ایلام گفت: استان ایلام ظرفیت های بالایی برای توسعه گردشگری در حوزه های مختلف دارد و در این در حالی است که با توسعه گردشگری در استان، می توان به رونق مالی رسید.

وی با بیان اینکه رونق گردشگری در حوزه های مختلف می تواند فرهنگ ایلامی و بومی استان را به تمامی مردم معرفی کند اضافه نمود: در حوزه ورزش نیز می توان اقداماتی را انجام داد که به رونق و توسعه استان منجر گردد چرا که ایلام ظرفیت بالایی در حوزه ورزش دارد و تا کنون نیز مسابقات کشوری، منطقه ای و بین المللی بسیاری در استان برگزار شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام مطرح کرد: گردشگری ورزشی می تواند زمان کوتاه و بلند داشته باشد و ضروری است که در این حوزه کوشش بیشتری گردد چرا که در سطح جهانی شاهد هستیم که گردشگری ورزشی تا چه اندازه سبب رونق مالی می گردد.

وی گفت: ما در استان ایلام با داشتن رشته کوه های زاگرس و کوه مانشت و کبیرکوه می توانیم علاقه مندان به کوهنوردی را به سمت استان جذب کنیم.

شنبه زاده اظهار داشت: به طور قطع توجه همه جانبه به حوزه می تواند ما در مسیری قرار دهد که شاهد رونق گردشگری ورزشی در استان باشیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 6 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 213

به "توجه به توسعه گردشگری ورزشی در استان ایلام لازم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توجه به توسعه گردشگری ورزشی در استان ایلام لازم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید