توصیه های علی پروین به عادل فردوسی پور

به گزارش مجله فناوری، علی پروین، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران و تیم پرسپولیس و نیز پیشکسوت فوتبال کشومان است. او در اینستاگرام خود پستی را برای عادل فردوسی پور و برنامه او، نود، منتشر و در آن توصیه هایی به عادل نموده است.

توصیه های علی پروین به عادل فردوسی پور

خبرنگاران | سرویس چهره ها - در این بخش، پست اینستاگرام علی پروین را می بینیم.

علی پروین نوشته:

از ما گذشته که درباره یک موضوع یا فردی هر روز یک مدل حرف بزنیم. شاید از حرف های من درباره فردوسی پور برداشت درست نشده. کلا همواره گفتم که صدا و صداقت عادل را دوست دارم و آنقدر هم دوستش دارم که عادل صدایش می کنم نه فردوسی پور. عادل خدایی به فوتبال خدمت نموده و جلوی خیلی چیز ها را گرفته و خیلی چیز ها که خیلی ها نمی گویند و به آن اهمیت نمی دهند را گفته و حل نموده و یک جور هایی چراغ قرمز فوتبال ما است. الان خدایی خیلی مراقب کار و حرف های شان هستند و می ترسند و حساب می برند که نود بدون ملاحظه دست شان را رو نموده.

گذشته از این چیز های عادل و مهمتر از همه سلامت او خیلی خوب است، اما من همواره یک نقدی هم به عادل و نود داشته ام و آن اینکه سعی نکند آدم ها را بخاطر جنجالی شدن برنامه روبروی هم قرار دهد و دوم اینکه نباید خودش را قربانی حمایت از بعضی افراد کند. اینکه عادل بخواهد از یکی فقط حمایت کند و نقاط منفی کارش را نبیند و یا خیلی کم به آن بپردازد و یا طبق سلیقه اش دنبال یک جریانی باشد خوب نیست. این ها را به خودش هم گفته ام، ولی کلا همواره گفتم بار هم می گویم که هم قبولش دارم و هم دوستش دارم و او هم باید قدر این اعتماد مردم و اهالی فوتبال را بداند و خدایی هم می داند و خیلی مراقب است که خرابش نکنند، ولی نباید خودش را خرج این و آن کند و بخاطر حمایت کردن از بعضی ها که قبول شان دارد یسری چیز ها را نگوید. خیلی شفاف نظرم را قبلا گفتم و الان هم می گویم و امیدوارم که این برنامه نود که مردم آن را دوست دارند حمایت گردد و بتواند روز به روز هم مردم را راضی تر نگه دارد. الان نود بلندگوی فوتبال ایران است و این صندلی را نود و عادل همین جوری به دست نیاورده اند و بابت آن هزینه داده اند و مردم و رسانه ها حمایت نموده اند

منبع: setare.com
انتشار: 20 اسفند 1399 بروزرسانی: 20 اسفند 1399 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 988

به "توصیه های علی پروین به عادل فردوسی پور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توصیه های علی پروین به عادل فردوسی پور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید