تیم ملی والیبال لهستان قهرمان دنیا شد

به گزارش مجله فناوری، تیم ملی والیبال مردان لهستان بار دیگر با شکست برزیل عنوان قهرمانی دنیا را از آن خود کرد.

تیم ملی والیبال لهستان قهرمان دنیا شد

ه گزارش ایرنا، مرحله نهایی نوزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان دنیا یکشنبه شب در ایتالیا پیگیری شد.

در دیدار نهایی این رقابت ها تیم لهستان مدافع عنوان قهرمانی به مصاف برزیل رفت و سه بر صفر با امتیاز های 28 بر 26، 25 بر 20 و 25 بر 23 به پیروزی رسید و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

لهستان در سال های 1974 و 2014 نیز در این رقابت ها به مقام قهرمانی دست یافته بود و ملی پوشان والیبال این کشور سال جاری سومین قهرمانی خود در دنیا را جشن گرفتند. این تیم در سال 2014 نیز با شکست برزیل قهرمان شده بود.

در مسابقه رده بندی نیز تیم های آمریکا و صربستان به مصاف یکدیگر رفتند که ملی پوشان آمریکا سه بر یک (25 بر 23، 17 بر 25، 30 بر 32 و 19 بر 25) حریف خود را شکست دادند و به مدال برنز دنیا دست یافتند.

بدین ترتیب نوزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان دنیا که از 19 شهریور با حضور 24 تیم به میزبانی دو کشور ایتالیا و بلغارستان شروع شده بود، یکشنبه شب به انتها رسید.

رده بندی 6 تیم نهایی این رقابت ها به قرار زیر است:

1- لهستان

2- برزیل

3- آمریکا

4- صربستان

5- ایتالیا

6- روسیه

تیم ملی والیبال ایران که در مسابقات قهرمانی 2014 دنیا در رده ششم قرار گرفته بود، مسابقات سال 2018 را با رتبه سیزدهمی به انتها برد.

ملی پوشان ایران مرحله نخست مسابقات را با چهار برد و یک باخت پشت سر گذاشتند، اما با عملکرد ناامیدکننده در مرحله دوم و سه شکست پیاپی مقابل بلغارستان، کانادا و آمریکا، عملکرد بسیار ضعیفی از خود به جای گذاشتند.

منبع: انتخاب
انتشار: 7 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 64

به "تیم ملی والیبال لهستان قهرمان دنیا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم ملی والیبال لهستان قهرمان دنیا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید