جام جهانی ژیمناستیک در دوحه به تعویق افتاد

به گزارش مجله فناوری، فدراسیون جهانی ژیمناستیک در پی شیوع کرونا مسابقات جام جهانی قطر را به تعویق انداخت.

جام جهانی ژیمناستیک در دوحه به تعویق افتاد

همراه ما باشید و با تور قطر از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

به گزارش خبرنگاران، جام جهانی قطر که قرار بود از بیست و هشتم اسفند امسال تا دوم فروردین سال آینده برگزار گردد به تعویق افتاد. فدراسیون ژیمناستیک قطر در نامه ای به کشورهای شرکت کننده در این رقابت ها خاطرنشان کرد که به خاطر شیوع ویروس کرونا رقابت های جام جهانی ژیمناستیک در تاریخ اعلام شده برگزار نمی گردد.

همچنین فدراسیون جهانی ژیمناستیک تاریخ جدید برگزاری این رقابت ها را سوم تا ششم ژوئن 2020 (چهاردهم تا هفدهم خرداد 1399) اعلام نموده است.

فدراسیون جهانی اعلام نموده است که شیوع کرونا یک چالشی برای تمام رشته های ورزشی اعم از ژیمناستیک به وجود آورده و این فدراسیون مجبور است رویداد های آینده را به تعویق بیندازد. این تنها رقابتی نیست که زمان آن جابجا شده است. مسابقات جام جهانی ژیمناستیک ایتالیا هم به دلیل شیوع کرونا به تعویق افتاد.

با وجود حساسیت زیاد فدراسیون جهانی ژیمناستیک باید دید که این فدراسیون برای رویداد آینده که قرار است در باکو برگزارگردد چه تمهیداتی خواهد اندیشید. تا به امروز خبری از لغو یا تعویق مسابقات جام جهانی باکو نشده و قرار است ملی پوشان ایران از دوازدهم تا پانزدهم مارس (22 تا 25 اسفند) در باکو برای کسب سهیمه المپیک با حریفان به رقابت بپردازند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 317

به "جام جهانی ژیمناستیک در دوحه به تعویق افتاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جام جهانی ژیمناستیک در دوحه به تعویق افتاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید