جشنواره موسیقی فجر در قُرُق ماکان بند

به گزارش مجله فناوری، دومین روز از شروع غیررسمی سی وهفتمین جشنواره موسیقی فجر پنجشنبه ـ 21 بهمن ماه ـ تنها در بخش پاپ و به صورت حضوری اما محدود برگزار خواهد شد.

جشنواره موسیقی فجر در قُرُق ماکان بند

به گزارش خبرنگاران، بخش پاپ که در سی وهفتمین دوره از جشنواره موسیقی فجر دو روز زودتر از موعد رسمی، یعنی از چهارشنبه ـ 20 بهمن ماه ـ شروع به کار نموده است، امروز، 21 بهمن فقط با دو اجرا از ماکان بند در دو سانس 19 و 22 در سالن میلاد نمایشگاه همراه خواهد بود.

سایر روزهای جشنواره موسیقی فجر در تهران با اجراهایی در ژانرهای ارکسترال، موسیقی دستگاهی، موسیقی نواحی، بین الملل، کلاسیک غربی، موسیقی پاپ و مردمی و تلفیقی همراه خواهد بود و مراسم افتتاحیه ساعت 18 و 30 دقیقه آدینه ـ 22 بهمن ماه ـ برگزار می گردد.

شامگاه گذشته و در نخستین روز از شروع غیررسمی جشنواره نیز علی زندوکیلی و میثم ابراهیمی در سانس های 19 و 22 در سالن میلاد نمایشگاه اجرا داشتند.

برای دریافت جدول اجراهای سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر اینجا را کلیک کنید.

سی وهفتمین جشنواره موسیقی فجر هم زمان و در گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران از تاریخ 22 تا 26 بهمن ماه 1400 به دبیری حسن ریاحی در بخش های رقابتی (جایزه باربد) و غیررقابتی برگزار می گردد و جایزه ترانه، جایزه موسیقی و رسانه و نشست های پژوهشی برنامه های دیگر این دوره از جشنواره خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 خرداد 1401 بروزرسانی: 4 خرداد 1401 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 1550

به "جشنواره موسیقی فجر در قُرُق ماکان بند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشنواره موسیقی فجر در قُرُق ماکان بند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید