جنگل دالخانی رامسر ، دالان پیچ درپیچ بهشت

به گزارش مجله فناوری، هنوز وجود دارد مکان لا زمانی که بتوانی در هوایش شنا کنی، با درخت هایش به پایکوبی درآیی و آسمانش را نفس بکشی. جنگل دالخانی رامسر، یکی از زیباترین جنگل های ایران است که هنوز نتوانسته اند، تمامی بکر بودنش را تصاحب نمایند و عشاقش را در حسرتش بگذارند. اقامت در جنگل دالخانی رامسر، بی شک جزو خاطرات شیرین عده ای و جزو آرزوهای در سر عده ای دیگر است. با خبرنگاران همراه باشید تا بدانید جنگل دالخانی کجاست.

جنگل دالخانی رامسر ، دالان پیچ درپیچ بهشت

جنگل دالخانی کجاست؟

اگر بخواهیم دقیق بگوییم، در 30 کیلومتری جنوب شرق شهرستان رامسر، به سمت هریس تنکابن، روستایی وجود دارد به نام روستای چهل شهید. به این روستا که رسیدید، عزمتان را جزم کنید، زیرا پا در راهی گذاشته اید که شما را به بهشت می رساند. مسیری که هرچه طی می کنید، تمام نمی گردد و انگار هزارتویی بی بازگشت است که شما را با چشمان خیره اما سردرگم بیشتر و بیشتر به سمت خودش می کشاند. از این طناب نامریی گریزی نیست و شما در ادامه مسیر از جنگل هایی 600000 متر مربعی رد می شوید که شما را به ییلاقاتی مانند جنت رودبار، اکراسر و گرسماسر می رساند. در مسیرش هرچه می بینید حقیقتی محض از دنیایی رویایی است. درختان انبوه، حیوانات زیبا و رها و رودخانه جاری و نفس گیر دالخانی، همه تنها گوشه ای از چشم انداز سفر پیش روی شماست.

لذت نم نم باران در مه

عاشق باشی و عاصی، کوه را به جای پا با دلت در بنوردی و هوا را با تمام ریه هایت به درون وجود بکشی و پا به این سرزمین شگفتی ها نگذاشته باشی؟ روز که عزم شروع می نماید، اجازه اش را از جنگل می گیرد، مه غلیظش را می پراکند و چهره ها را خیس از شبنمش می نماید و تو قدم در مسیری نیمه کوهستانی می گذاری که نمی دانی نامش را جنگل بگذاری، کوه یا دره. فقط می دانی که باید بروی، تا آخرش.

اقامت در جنگل دالخانی

اگر قصد اقامت شبانه در جنگل دالخانی رامسر، یکی از زیباترین جنگل های ایران را دارید، توصیه ما این است که قید اقامت در جنگل را بزنید، زیرا فکر نمی کنم دوست داشته باشید که آن روی این پری روی دو چهره را از نزدیک ببینید. شب های تاریک این جنگل، دیو ترس و خطر را نیز در کنار افسانه پریان در خود جای داده، هرچند که می توانید لذت اقامت در روستاها و ییلاقات اطراف آن را در خانه هایی روستایی و باصفا و یا هتل های شیک تجربه کنید و هر زمان که خواستید دیدارتان را با جنگل تازه کنید.

منبع: همگردی
انتشار: 21 دی 1401 بروزرسانی: 21 دی 1401 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 1696

به "جنگل دالخانی رامسر ، دالان پیچ درپیچ بهشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جنگل دالخانی رامسر ، دالان پیچ درپیچ بهشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید