خبرنگاران مردم میاندوآب 8 هزار لیتر مواد شوینده اهدا کردند

به گزارش مجله فناوری، مهاباد- خبرنگاران- مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب گفت: مردم نوع دوست و خیّر این شهرستان تا به امروز هشت هزار لیتر مواد شوینده برای ضدعفونی و پاکسازی معابر به این نهاد اهدا نموده اند.

خبرنگاران مردم میاندوآب 8 هزار لیتر مواد شوینده اهدا کردند

علی مولایی روز پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران با بیان اینکه یاری های مردمی همچنان ادامه دارد، گفت: به طور متوسط هر شبانه روز حدود 2 هزار لیتر مواد شوینده مصرف می گردد که توسط مردم، شهرداری و سمن ها تهیه و تامین شده است.

وی با اشاره به اینکه سازمان آتش نشانی میاندوآب آمادگی کامل برای جذب یاری های مردمی را دارد، گفت: هر شب اماکن عمومی از جمله بیمارستان ها، صندلی های سوخت و معابر پرتردد به علت حساسیت و ازدحام مردم ضدعفونی می گردد.

وی با بیان اینکه مردم در این راستا سنگ تمام گذاشته و علاوه بر خرید مواد شوینده، با در اختیار گذاشتن ماشین آلات و با حضور خود در این راستا اعلام آمادگی نموده اند، گفت: دیگر نهادهای دولتی و خصوصی نیز که خودروهای مجهز دارند می توانند در امر پاکسازی معابر شهر میاندوآب همکارری نمایند.

شیوع ویروس کرونا اواخر دسامبر گذشته از چین شروع شد و تا به امروز هزاران نفر در این کشور به این ویروس مبتلا شده اند و صدها نفر بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده اند.

این بیماری قابل پیشگیری است و به راحتی و با راهکارهای ساده می توان از شیوع و ابتلا به آن جلوگیری کرد؛ ویروس کرونا دوره نهفته به نسبت طولانی از چند روز تا 2 هفته دارد و همین امر موجب شده تا زمانی که علایمی چون تب و تنگی نفس در مبتلایان بروز نکند، از آن آگاهی پیدا ننموده و ضرورتی برای رفتن به بیمارستان احساس ننمایند.

تا به امروز 326 نفر در آذربایجان غربی به کرونا مبتلا شده اند که یکی از مهمترین علت های آن، همراهی نکردن بعضی از مردم و حضور یافتن آنان در نقاط پرتجمع است.

منبع: ایرنا
انتشار: 19 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 376

به "خبرنگاران مردم میاندوآب 8 هزار لیتر مواد شوینده اهدا کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مردم میاندوآب 8 هزار لیتر مواد شوینده اهدا کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید