خبرنگاران چند خبر ورزشی از استان کردستان

به گزارش مجله فناوری، سنندج - خبرنگاران - دعوت بوکسور کردستانی به اردوی تیم ملی بوکس بزرگسالان، کسب مقام نخست رشته تالو توسط ووشوکار کردستانی و اجرای چند برنامه در هفته تربیت بدنی خبرهای کوتاه از ورزش در استان کردستان است.

خبرنگاران چند خبر ورزشی از استان کردستان

به گزارش خبرنگاران، مهدی خسروی بوکسور کردستانی از سوی سرمربی تیم ملی بوکس به سومین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی بزرگسالان کشورمان فراخوانده شد.

این مرحله از اردوی تیم ملی با حضور 10 بوکسور از روز 2 آبان به میزبانی کیش شروع می گردد و به مدت 2 هفته ادامه خواهد داشت.

بوکسورهای تیم ملی بزرگسالان کشورمان خود را برای رقابت های انتخابی المپیک که اردیبهشت آینده به میزبانی فرانسه و در شهر پاریس برگزار می گردد، آماده می نمایند.

کسب مقام نخست رشته تالو توسط ووشوکار کردستانی

با شرکت 700 ورزشکار از سراسر کشور و در دو بخش بانوان و آقایان اولین دوره رقابت های مجازی ووشو قهرمانی رده های نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان کشور در رشته های تالو، ساندا و آمادگی جسمانی با نظارت فدراسیون ووشو برگزار گردید.

فاتح حیدریان ووشوکار کردستانی پیروز شد در این مسابقات مقام نخست رشته تالو در رده سنی بزرگسالان را به خود اختصاص دهد.

برنامه های هفته تربیت بدنی در کردستان

همایش ورزش عصرگاهی تحت عنوان آوای ورزش در همسایگی از جمله برنامه های هفته تربیت بدنی در سنندج برگزار گردید.

در این همایش 200 نفر از ورزشکاران گروه های مختلف آیروبیک و همچنین مردم شهر سنندج با انجام حرکات ورزشی هفته تربیت بدنی و ورزش را گرامی داشتند.

همایش ورزش عصرگاهی با فاصله اجتماعی و رعایت پروتکل های بهداشتی عصر یکشنبه 27 مهرماه در پارک دیدگاه به همت اداره ورزش و جوانان سنندج و هیات ورزش های همگانی استان و شهرستان برگزار گردید.

به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش همایش دوچرخه سواری، مسابقات محبت آمیز بدمینتون، کلاس آموزشی کوهپیمایی همگانی، مسابقات محبت آمیز فوتبال با همکاری اداره ورزش و جوانان و هیات های ورزشی قروه در این شهرستان برگزار گردید.

همچنین همایش نمایش خودروهای آفرود در سطح خیابان های شهر بانه با حضور جمعی از ورزشکاران این رشته ورزشی برگزار گردید.

منبع: ایرنا
انتشار: 29 آبان 1399 بروزرسانی: 29 آبان 1399 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 770

به "خبرنگاران چند خبر ورزشی از استان کردستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران چند خبر ورزشی از استان کردستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید