خبرنگاران 165 دستگاه چادر امدادی بین زلزله زدگان گناوه توزیع شد

به گزارش مجله فناوری، بوشهر- خبرنگاران- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهرگفت: این جمعیت تا به امروز برای اسکان اضطراری زلزله زدگان شهرستان گناوه 165 دستگاه چادر امدادی بین خانوارهایی که منزل آنها دچار آسیب شده توزیع نموده است.

خبرنگاران 165 دستگاه چادر امدادی بین زلزله زدگان گناوه توزیع شد

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران، روابط عمومی هلال احمر استان بوشهر روز چهارشنبه به نقل از غلامرضا حاجیانی اعلام نمود: از این تعداد چادر امدادی 159 دستگاه در شهرستان گناوه و 6 دستگاه در شهرستان دیلم توزیع شده است.

وی اعلام نمود: همچنین طی این مدت 260 بسته غذایی 72 ساعته از طریق 16 خودروی سنگین و سبک در شهر و روستاهای شهرستان های گناوه و دیلم توزیع شده است.

وی یادآورشد: از بدو حادثه تا به امروز بیش 80 نفر از پرسنل، امدادگران و نجات گران عملیات امداد رسانی در شهرستان های زلزله زده فعالیت نموده اند.

حاجیانی ادامه داد: پس از گذشت سه روز از حادثه زلزله در شهرستان های گناوه و دیلم امدادرسانی جمعیت هلال احمر استان بوشهر در این مناطق همچنان ادامه دارد.

وی گفت: از عموم مردم مناطق زلزله زده درخواست می گردد به شایعه ها توجه نداشته و اخبار را از مجاری رسمی پی گیری نمایند همچنین با توجه به وجود پس لرزه ها نکات ایمنی را رعایت نمایند.

زمین لرزه ای به بزرگی 5.9 ریشتر در ساعت 11:11 روز یکشنبه در 28 کیلومتری شهرستان گناوه در عمق 10 کیلومتری زمین رخ داد و تخریب دیوارهای خانه ها، ریزش کوه، شکستن شیشه ها و اثاثیه منازل مردم و مصدومیت 6 نفر شد؛شدت این زلزله در استان های خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد و فارس نیز احساس شد.

هم اینک خدمات زیرساختی از جمله ، برق ، تلفن ثابت و اینترنت مناطق زلزله زده برقرار است.

شهرستان گناوه در 110 کیلومتری شمال استان بوشهر قرار گرفته است.

منبع: ایرنا
انتشار: 22 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 22 اردیبهشت 1400 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 1106

به "خبرنگاران 165 دستگاه چادر امدادی بین زلزله زدگان گناوه توزیع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 165 دستگاه چادر امدادی بین زلزله زدگان گناوه توزیع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید