خوش شانسی بزرگ فرهاد مجیدی در شب شکست استقلالی ها

به گزارش مجله فناوری، تیم فوتبال اتحاد کلباء در دیداری از هفته بیست و چهارم ادنوک لیگ امارات، با ارائه یک بازی دیدنی و تماشایی، به لطف گل دقیقه 100 احمد عامر از سد تیم قدرتمند الشارجه گذشت.

خوش شانسی بزرگ فرهاد مجیدی در شب شکست استقلالی ها

کلباء در دقیقه 15 پیروز شد به گل نخست بازی دست پیدا کند. ارسال کرنر الکساندر سیکالدائو به روی دروازه در تیر اول به احمد جشک رسید و این بازیکن نیز با چرخش سری دیدنی و ضربه ای تماشایی، توپ را به تور دروازه الشارجه چسباند.

کلباء دقایقی بعد پیروز شد به گل دوم نیز دست یابد. روی ارسال کرنر از سمت چپ، فیلیپ کیس در دهانه دروازه روی توپ اثر گذاشت، اما به علت برخورد توپ به دست این بازیکن، داور گل را مردود بیان کرد.

این اتفاق به طرز عجیبی در دقیقه سوم نیمه دوم نیز تکرار شد. ارسال عبدالله دیابی در دهانه دروازه به احمد جشک رسید و این بازیکن توانست پس از کنترل توپ، آن را وارد دروازه الشارجه کند، اما پس از بازبینی صحنه به وسیله VAR، داور به علت خطای هند جشک هنگام کنترل توپ، این گل کلباء را نیز مردود بیان کرد.

گل های مردود این ملاقات در دقیقه 55 به عدد سه رسید. جایی که الشارجه روی یک حرکت تیمی از سمت چپ و ارسال حمد فهد به دهانه دروازه، به وسیله پاکو آلکاسر به گل رسید، ولی به علت اینکه فهد در شرایط آفساید قرار داشت، این گل نیز رد شد.

الشارجه در دقیقه 79 بزرگ ترین فرصت خود برای گلزنی را از دست داد. پس از اینکه زکریا محمد به روی کایو مرتکب خطای پنالتی شد، پیانیچ پشت این توپ ایستاد، اما عیسی هوتی سنگربان کلباء با واکنشی دیدنی ضربه ستاره الشارجه را مهار کرد و مانع از گلزنی حریف شد.

میزبان خاتمه پیروز شد در دقیقه 90+3 به گل تساوی دست پیدا کند. ارسال دیدنی کایو به پشت مدافعین کلباء، نصیب پاکو آلکاسر شد و این بازیکن نیز با یک پاس دقیق، توپ را برابر سالم سلطان، مدافع پیش تاخته الشارجه قرار داد و این بازیکن نیز با یک شوت دیدنی، توپ را به طاق دروازه کلباء چسباند.

اما این خاتمه کار نبود چرا که کلباء توانست در ثانیه های خاتمهی به گل پیروزی دست یابد. در حالی که داور مسابقه 7 دقیقه زمان تلف شده اعلام نموده بود، اما عبدالعزیز الحمد در دقیقه 100 و روی یک ضد حمله از سمت چپ به حرکت عایدی که ارسال دیدنی این بازیکن با ضربه سر احمد عامر همراه شد و ستاره تعویضی فرهاد مجیدی توانست گل پیروزی بخش کلباء را در ثانیه های خاتمهی به ثمر برساند.

با این پیروزی، اتحاد کلباء 32 امتیازی شد و در رده هشتم باقی ماند. الشارجه نیز که امیدوار بود با پیروزی در این مسابقه به رتبه سوم برسد، در جایگاه پنجم باقی ماند.

منبع: ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 3 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 3 اردیبهشت 1402 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 1742

به "خوش شانسی بزرگ فرهاد مجیدی در شب شکست استقلالی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خوش شانسی بزرگ فرهاد مجیدی در شب شکست استقلالی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید