دانشجویان آسیایی چالش های تازه ای را برای تحصیل تجربه می نمایند

به گزارش مجله فناوری، آنالیز دیدگاه بیش از 4000 متقاضی آسیایی تحصیل در اروپا، نگرانی و سردرگمی آنان را برای ادامه فرایند تحصیل در اروپا به ویژه انگلستان نشان می دهد.

دانشجویان آسیایی چالش های تازه ای را برای تحصیل تجربه می نمایند

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری؛ آنالیز دیدگاه بیش از 4 هزار متقاضی آسیایی تحصیل در اروپا، نگرانی و سردرگمی آنان را برای ادامه فرایند تحصیل در اروپا به ویژه انگلستان نشان می دهد. این نظرسنجی که ماه جاری با نرخ پاسخ گویی 35 درصد صورت گرفته است، یادآوری کرد 82 درصد از متقاضیان آفریقایی قصد دارند در دانشگاه های بین المللی انگلستان ثبت نام نمایند در حالی که این میزان برای دانشجویان آسیایی 71 درصد است.

از هر 5 متقاضی آسیایی یک نفر در مقایسه با 11 درصد در آفریقای غربی بلاتکلیف مانده است. در این گزارش همچنین به این موضوع اشاره شده است که متقاضیان آسیایی به طور کلی میزان بیش تری از نگرانی را ابراز کردند.

احتمال ابتلا به کووید 19 توسط 71 درصد از پاسخ دهندگان آسیایی به عنوان یک نگرانی عظیم ابراز شد، در حالی که فقط 33 درصد از متقاضیان آفریقای غربی از این بیماری نگران بودند. تأمین ویزا یا پرواز دومین نگرانی رایج در آفریقای غربی بود که در مقابل، آسیایی ها کم ترین نگرانی را درباره این موضوع داشتند.

در حالی که دانشجویان بین المللی ترجیح می دهند کلاس ها را در انگلستان به صورت حضوری شروع نمایند، تقاضا برای تحصیل آنلاین کاهش یافته است.

در میان پاسخ دهندگان در آسیا، 80 درصد اعلام کردند که تمایل دارند در سپتامبر 2021 به صورت حضوری کلاس ها را در انگلیس شروع نمایند، در حالی که 77 درصد از دانشجویان بین المللی غرب آفریقا دیدگاه مشابه داشتند.

حدود 12 درصد از پاسخ دهندگان در آسیا اظهار داشتند که مایلند تحصیلات خود را به صورت آنلاین در کشور خود شروع نمایند، در حالی که 3 درصد از پاسخ دهندگان در آفریقای غربی این خواسته را تحقق ببخشند.

در حالی که در آسیا درباره تمایل به ثبت نام و تعداد بیش تری از افرادی که در انتظار هستند چه اتفاقی می افتد، تردید بیش تری ایجاد خواهد شد. این گزارش همچنین نشان داد که دانشگاه ها در ارتباط با متقاضیان در طی شیوع ویروس کرونا بسیار کوشش نموده اند.

حدود 62 درصد از پاسخ دهندگان اعلام کردند که احتیاج به اطلاعات بیش تری در خصوص فرایند ورود دارند، همچنین فرایند استقرار، قرنطینه و سایر موارد از جمله نکاتی است که احتیاج دارند درباره آن بیش تر بدانند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 خرداد 1400 بروزرسانی: 23 خرداد 1400 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 1154

به "دانشجویان آسیایی چالش های تازه ای را برای تحصیل تجربه می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشجویان آسیایی چالش های تازه ای را برای تحصیل تجربه می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید