دانشگاه میبد برای مقطع کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشجو می پذیرد

به گزارش مجله فناوری، دانشگاه میبد از میان دانشجویان ممتاز دوره کارشناسی برای نیم سال اول سال تحصیلی 1402-1401 دانشجو می پذیرد.

دانشگاه میبد برای مقطع کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشجو می پذیرد

به گزارش خبرنگار استان های خبرنگاران، دانشگاه میبد از میان دانشجویان ممتاز دوره کارشناسی برای نیمسال اول سال تحصیلی 1402-1401 دانشجو می پذیرد.

دانشجویان ممتاز مقطع کارشناسی پیوسته که پس از گذراندن شش نیمسال تحصیلی با گذراندن حداقل سه چهارم واحد های درسی با احتساب واحد های گذرانده شده در تابستان 1400 به لحاظ میانگین کل، جـزو پانزده درصـد برتر در بین دانشجویان هم رشته و هم ورودی خود باشند و حداکثر در مدت هشت نیمسال دانشآموخته شوند.

متقاضیان باید تا 25 بهمن ماه امسال فرم شماره یک را به آموزش دانشگاه میبد تحویل داده یا به ایمیل کارشناس استعداد درخشان دانشگاه میبد به آدرس [email protected] ارسال نمایند. به تقاضا های دریافت شده بعد از این تاریخ ترتیب اثر داده نخواهد شد.

پذیرش بدون آزمون دانشجویان ممتاز کارشناسی در مقطع کارشناسی ارشد، مطابق ضوابط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و مقررات دانشـگاه، انجام می پذیرد.

پذیرش دانشجویان ممتاز مشمول این آیین نامه، در دوره های تحصیلی بالاتر به صورت رایگان و بدون دریافت شهریه است؛ لذا دانشجویانی که به وسیله این تسهیلات در این دانشگاه پذیرفته شوند درصورتیکه اقدام به ثبت نام کرده و آغاز بـه تحصـیل نمایند، در صـورت انصراف، ملزم به پرداخت هزینه آموزش رایگان در نیم سال های ثبتنام شده خواهند بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 بهمن 1400 بروزرسانی: 5 بهمن 1400 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 1441

به "دانشگاه میبد برای مقطع کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشجو می پذیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه میبد برای مقطع کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشجو می پذیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید