دانیلو: افکار پیرلو مثل گواردیولا است خبرنگاران

به گزارش مجله فناوری، دانیلو، مدافع برزیلی یوونتوس معتقد است این بهترین فصل فوتبالی اوست.

دانیلو: افکار پیرلو مثل گواردیولا است خبرنگاران

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، دانیلو در فصل جاری و زیر نظر آندره آ پیرلو تبدیل به یکی از بازیکنان ثابت یوونتوس شده و عملکرد قابل قبولی نیز در ترکیب این تیم داشته. دانیلو که امشب به دلیل محرومیت قادر به حضور در ترکیب تیمش در ملاقات برگشت لیگ قهرمانان برابر پورتو نیست، در مصاحبه با نشریه مارکا سرمربی فعلی یوونتوس را با پپ گواردیولا مقایسه نموده است.

دانیلو گفت: ما در حال دیدن بهترین دانیلو سالهای اخیر هستیم. من پیش از این ثبات نداشتم. برای ارائه بهترین عملکردم باید باثبات بازی می کردم و این اتفاق در فصل جاری اتفاق افتاده است. در سطحی مورد نظرم بازی می کنم و از اینکه توانسته ام بیشتر به تیم یاری کنم خوشحالم.

تغییر پست های متوالی؟ هیچ مسئله ای با این موضوع ندارم، زیرا نگاه من به فوتبال همواره اینگونه بوده است. من دوست دارم حرکات و فضاها را تجزیه و تحلیل کنم. نمی توانم به عنوان یک مهاجم نوک بازی کنم، اما مسئله ای برای بازی در قلب خط دفاعی یا عقب ندارم. مهمترین موضوع برای من حضور در ترکیب است.

کار کردن زیر نظر آندره آ پیرلو؟ افکار او خیلی شبیه پپ گواردیولا است. پپ و کادر فنی او نیز تصوری مشابه پیرلو از فوتبال دارندو هر دو نفر خواستار اشغال فضاها بوده و چگونگی حرکات بازیکنان حریف را تجزیه و تحلیل می نمایند. این سبک فوتبالی است که من آن را دوست دارم و فکر می کنم به همین دلیل است که شرایط برایم خوب پیش می رود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 فروردین 1400 بروزرسانی: 6 فروردین 1400 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 1023

به "دانیلو: افکار پیرلو مثل گواردیولا است خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانیلو: افکار پیرلو مثل گواردیولا است خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید