درخواست سرمربی استقلال برای میزبانی از الهلال به سبک سوریه

به گزارش مجله فناوری، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال استقلال بعد از موفقیت در مرحله گروهی لیگ قهرمانان 2021 آسیا، در مرحله یک هشتم نهایی میزبان الهلال عربستان شد.

درخواست سرمربی استقلال برای میزبانی از الهلال به سبک سوریه

این بازی طبق اعلام قبلی کنفدراسیون آسیا باید در تهران و به صورت تک بازی برگزار گردد چون استقلال صدرنشین گروهش شده بود و الهلال تیم دوم گروه خود اما امکان دارد شرایط کرونایی و مباحث سیاسی این شرایط را تغییر بدهد.

عربستان که الهلال و النصر را در مرحله یک هشتم نهایی به عنوان نمایندگانش دارد و در کوشش برای صعود آنها به فینال است، به دنبال دریافت میزبانی بازی های مرحله یک هشتم و یک چهارم است. به این ترتیب هم استقلال و هم تراکتور دو نماینده ایران باید به عربستان بروند و در این میان، استقلال یک میزبانی عظیم و حساس را از دست خواهد داد.

فرهاد مجیدی سرمربی استقلال در تازه ترین مصاحبه خود درخواست کرد ایران این میزبانی را از دست ندهد.

مجیدی گفت: درباره بازی با الهلال عربستان یک نکته را باید به مدیران باشگاه استقلال و فدراسیون فوتبال بدون تعارف گفت: استقلال باید میزبان این مسابقه باشد.

وی سپس به شرایط مشابه سوریه اشاره نمود و گفت: کفایت فدراسیون سوریه که منجر به تغییر میزبانی شد را الگو قرار بدهیم تا هر طور شده این میزبانی را از دست ندهیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 تیر 1400 بروزرسانی: 5 تیر 1400 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 1176

به "درخواست سرمربی استقلال برای میزبانی از الهلال به سبک سوریه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست سرمربی استقلال برای میزبانی از الهلال به سبک سوریه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید