رندر و مشخصات هواوی P40 پرو پریمیوم فاش شد

به گزارش مجله فناوری، حدود دو هفته دیگر قرار است سه عضو اصلی خانواده هواوی P40 رسما معرفی شوند و در این زمینه تا حالا شایعات و خبرهای زیادی منتشر شده است. سایت ITHome به تازگی به رندر و فهرست مشخصات هواوی P40 پرو پریمیوم در یک فروشگاه آنلاین کره ای برخورده است که در آن به بعضی از ویژگی های کلیدی گوشی مذکور اشاره شده.

رندر و مشخصات هواوی P40 پرو پریمیوم فاش شد

طبق گزارش سایت ITHome، این گوشی از نمایشگر 6.7 اینچی با رزولوشن 3160 در 1440 با رفرش ریت 120 هرتز بهره می برد. قلب تپنده آن کایرین 990 5G است و در کنار آن می توانیم به 12 گیگابایت حافظه رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کنیم. در پنل پشتی، باید انتظار دوربین اصلی 52 مگاپیکسلی، دوربین 40 مگاپیکسلی، اولترا واید 8 مگاپیکسلی، سنسور ToF و دوربین پریسکوپی را داشته باشیم. در بخش فوقانی نمایشگر هم یک دوربین 32 مگاپیکسلی به همراه سنسور ToF به عنوان ماژول دوربین سلفی انجام وظیفه خواهند کرد. همچنین نباید وجود باتری 5500 میلی آمپر ساعتی و سرعت شارژ 50 وات را از قلم بیندازیم.

در رابطه با رندر منتشر شده هم تفاوتی با رندرهای قبلی دیده نمی­شود و متاسفانه در این فهرست فاش شده به قیمت گوشی مذکور اشاره ای نشده است. با توجه به گزارش های قبلی، با خیال راحت می توانیم در خصوص این خبر جدید صحبت کنیم زیرا از مدت ها قبل در خصوص ویژگی های مختلف هواوی P40 پرو پریمیوم گزارش های گوناگونی منتشر شده است. اما در هر صورت تا زمانی که رسما معرفی نشود، شاید بعضی از این جزییات اشتباه از آب دربیایند.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 12 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 359

به "رندر و مشخصات هواوی P40 پرو پریمیوم فاش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رندر و مشخصات هواوی P40 پرو پریمیوم فاش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید