رو شدن یک عکس مهم علیه امباپه و رفقا

به گزارش مجله فناوری، به گزارش رویترز، فینال جام جهانی نزدیک به یک هفته پیش به انتها رسید، اما اتفاقات حاشیه ای پیرامون آن ادامه یافته است. فرانسوی ها طوماری تنظیم نموده اند و به علت ضعف داوری خواهان تکرار فینال جام جهانی 2022 هستند.

رو شدن یک عکس مهم علیه امباپه و رفقا

در این طومار، حرکت آنخل دی ماریا و اعلام خطای پنالتی به سود آرژانتین، اشتباه دانسته شده و بعلاوه طرفداران فرانسوی عقیده دارند که داور نباید گل لیونل مسی در وقت اضافه را قبول می کرد چرا که دو بازیکن ذخیره تیم ملی آرژانتین وارد زمین شده بودند.

شیمون مارسینیاک، اولین داور لهستانی که فینال جام جهانی را قضاوت نموده است با انتقاد رسانه های فرانسوی روبرو شد.

روزنامه فرانسوی اکیپ به قانون 3، بند 9 فیفا اشاره نموده است که شامل این است که اگر بازیکنان نیمکت نشین هنگام به ثمر رسیدن گل در زمین بازی حضور داشته باشد، داور نباید گل را بپذیرد.

مارسینیاک به این انتقاد پاسخ داد و در نشست خبری خود یک عکس از روی گوشی خود نشان داد که هفت بازیکن تعویضی فرانسوی در حالی که توپ کیلیان امباپه هنوز وارد دروازه نشده بود برای خوشحالی وارد زمین بازی شده بودند. مارسینیاک در حالی که تلفن را در دست داشت گفت: فرانسوی ها به این عکس اشاره نکردند؛ جایی که می توانید ببینید چگونه هفت بازیکن فرانسوی در زمین هستند.

منبع: فرارو
انتشار: 12 دی 1401 بروزرسانی: 12 دی 1401 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 1691

به "رو شدن یک عکس مهم علیه امباپه و رفقا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رو شدن یک عکس مهم علیه امباپه و رفقا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید