سرمربی عراق با باخت مقابل ایران اخراج می گردد!

به گزارش مجله فناوری، به گزارش خبرنگاران، تیم های ملی فوتبال ایران و عراق از ساعت 17:30 پنجشنبه این هفته در مرحله دوم انتخابی جام جهانی 2022 قطر و انتخابی جام ملت های 2023 آسیا در اردن به مصاف هم می فرایند. در گروه C رقابت های انتخابی جام جهانی، تیم های عراق و بحرین با 7 امتیاز اول و دوم هستند و تیم ملی کشورمان هم با 6 امتیاز سوم است.

سرمربی عراق با باخت مقابل ایران اخراج می گردد!

این مسابقه و کسب سه امتیاز آن برای هر دو تیم اهمیت زیادی دارد. هرچند که مارک ویلموتس سرمربی تیم ملی ایران روز گذشته در پیامی بیان کرد که صرفنظر از هر نتیجه ای که در این بازی رقم بخورد، صعود و یا حذف تیمی قطعی نمی گردد اما عراقی ها نگاه دیگری به این ماجرا دارند.

روزنامه المدی عراق گزارش مفصلی از اتفاقات بازی ایران و عراق و حواشی این مسابقه منتشر نموده است.

در بخشی از این گزارش آمده است که نتیجه این بازی سرنوشت سرکو کاتانچ سرمربی عراق را تعیین می نماید. طبق توافقی که بین کاتانچ و فدراسیون عراق اجرا شده، این مربی در صورت باخت مقابل ایران از سمتش برکنار می گردد ولی نتیجه تساوی و برد باعث می گردد که کاتانچ در عراق به کارش ادامه بدهد.

این روزنامه مدعی شده کاتانچ در صورت باخت به ایران و اخراج از تیم عراق، ادعای اقتصادی نخواهد داشت و مابقی پول قراردادش را نمی گیرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 81

به "سرمربی عراق با باخت مقابل ایران اخراج می گردد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی عراق با باخت مقابل ایران اخراج می گردد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید