تور آلمان ارزان: آغاز آرام لوفت هانزا پس از تعطیلی ایر برلین

به گزارش مجله فناوری، پس از تعطیلی شرکت ایر برلین به دلیل ورشکستگی، انجام پروازهای بین المللی از مبدأ برلین بر عهده لوفت هانزا قرار گرفته است. اما این شرکت با دشواری هایی روبرو است.

تور آلمان ارزان: آغاز آرام لوفت هانزا پس از تعطیلی ایر برلین

با تور آلمان ارزان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

اولین پرواز هواپیمایی لوفت هانزا از برلین به مقصد آمریکا در 16 سال اخیر، روز چهارشنبه انجام شد. تعداد اندک بلیط های فروخته شده نشان می دهد که این شرکت برای گرفتن جایگاه رقیب ورشکسته اش ایر برلین، دشواری های زیادی پیش رو دارد.

ایربرلین، دومین شرکت هواپیمایی بزرگ آلمان، در ماه آگوست اعلام ورشکستگی کرد و آخرین پروازش را خاتمه ماه گذشته انجام داد. جای خالی این شرکت، به ویژه در پروازهای طولانی مدت از مرکز آلمان، به شدت احساس می گردد.

هری هومایستر (Harry Hohmeister)، عضو هیأت مدیره لوفت هانزا، روز چهارشنبه پیش از حرکت هواپیما از فرودگاه تگل برلین به مقصد فرودگاه جی اف کی نیویورک، به رویترز گفت:

طبیعی است که در این مرحله، رزروها کم باشند.

وی گفت که معمولاً لوفت هانزا 12 ماه، یا حداقل 8 ماه پیش از انجام پرواز در مسیرهای طولانی نو، فراخوان می دهد. اما این بار تنها شش هفته برای فروش اولین پروازش فرصت داشت.

چهار هفته آینده دوران سختی خواهد بود، اما بعد از آن به زمان اوج کریسمس می رسیم و پیشرفت حاصل می گردد؛ اما اگر اینطور نشد پرواز را لغو می کنیم.

لوفت هانزا از قدیم، از پروازهای طولانی مدت از مبدأ برلین دوری نموده و به جایش پروازهای بین قاره ای در دو هاب هوایی فرانکفورت و مونیخ داشته است.

هومایستر می گوید که گروه لوفت هانزا در حال حاضر مشغول آنالیز گزینه های طولانی مدت دیگر از برلین است؛ اما این احتمال هم وجود دارد که آن ها را به شریک مقرون به صرفه قیمتش، یورو وینگز (Eurowings) واگذار کند.

لوفت هانزا منتظر تأیید اتحادیه اروپا است تا بخش عظیمی از شرکت ایر برلین، شامل 81 هواپیما را خریداری کند.

تعطیل شدن ایربرلین به معنای کاهش ملایم در رشد تعداد مسافران فرودگاه برلین، پس از دوران اوج تقاضا است.

شرکت بریتانیایی ایزی جت هم که میخواهد بخشی از فعالیت های ایر برلین در فرودگاه تگل را پوشش دهد، اعلام نموده که انتظار کاهش پروازهای این فرودگاه در زمستان سال جاری را دارد.

انگلبرت لوتک دالدروپ (Englebert Luetke Daldreup)، مدیرعامل فرودگاه برلین می گوید:

ما انتظار داریم که شرکای نومان، باعث رشد سریع فروش شوند.

او می گوید لوفت هانزا در خصوص ایده هاب هوایی شدن برلین هرگز نباید بگوید هرگز.

منبع: کجارو / reuters.com
انتشار: 20 بهمن 1400 بروزرسانی: 20 بهمن 1400 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 1457

به "تور آلمان ارزان: آغاز آرام لوفت هانزا پس از تعطیلی ایر برلین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور آلمان ارزان: آغاز آرام لوفت هانزا پس از تعطیلی ایر برلین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید