شرکت مسافرتی کانادایی FlightHub ورشکست شد

به گزارش مجله فناوری، یکی از فعالترین شرکتهای اینترنتی در زمینه فروش بلیط هواپیما و پکیج های مسافرتی بخاطر شرایط ایجاد شده مالی ناشی از همه گیری ویروس کرونا ناچار به اعلام ورشکستگی شد.

شرکت مسافرتی کانادایی FlightHub ورشکست شد

بهترین تجربه سفر را به سفر به کانادا تجربه کنید و با مجری مستقیم تورهای کانادا بهترین برنامه سفر را برای خود انتخاب کنید.

شرکت FlightHub که دفتر اصلی آن در مونتریال واقع شده و در آمریکا با نام JustFly فعال بود، در سال 2012 تاسیس شد و طی هشت سال فعالیت پکیج های مسافرتی به ارزش 3 میلیارد دلار به بیش از 5 میلیون مسافر فروخته بود. این شرکت با 200 خط هوایی در ارتباط بود و بابت هر بلیط هواپیما درصدی از فروش را دریافت می کرد.

در فرمی که شرکت به دادگاه ارائه نموده ، قید شده طی سه سال اخیر شرکت دائما سودآور بوده تا اینکه بخاطر همه گیری ویروس کرونا شرایط اقتصادی فاجعه باری پیدا نموده . مسافرت هوایی ظرف دو ماه اخیر بیش از 90 درصد کاهش داشته و شرکت در سه ماهه اول سال جاری نزدیک به 8 میلیون دلار ضرر نموده است و هیچ نشانه ای مبنی بر بهبود شرایط اقتصادی و عادی شدن شرایط پروازهای بین المللی و سفر جهانگرد ها دیده نمی گردد. از سوی دیگر تقریبا تمامی بلیط هایی که توسط مسافرین برای تابستان و پاییز سال جاری رزرو شده بود ، کنسل شد و همین مسئله بخش عمده ای از درآمد آینده شرکت را از بین برد.مدارک ارائه شده از سوی شرکت نشان از وجود 15 میلیون دلار بدهی دارد درحالیکه کل دارایی های شرکت به 6.4 میلیون دلار می رسد.

شرکت پیش از این نیمی از کارکنانش در مونتریال و 90 درصد کارکنانش در آمریکا را اخراج نموده بود.

منبع: ایرونی ها
انتشار: 19 مهر 1399 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 685

به "شرکت مسافرتی کانادایی FlightHub ورشکست شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت مسافرتی کانادایی FlightHub ورشکست شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید