صنعت گردشگری از بازوهای اقتصاد مقاومتی است

به گزارش مجله فناوری، فرماندار شهرستان قروه گفت: صنعت گردشگری می تواند به عنوان بازوی اقتصاد مقاومتی نقش خود را به خوبی ایفا نماید.

صنعت گردشگری از بازوهای اقتصاد مقاومتی است

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای تحصیلی برای کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های کانادا انتخاب و طی کنید.

به گزارش خبرنگاران از قروه، پرویز کولانی پیش از ظهر امروز در ملاقات با سرمایه گذاران بخش خصوصی گردشگری شهرستان قروه گفت: هر سرمایه گذاری که در شهرستان قروه باعث ایجاد اشتغال گردد مورد حمایت ما قرار خواهد گرفت و با تمام توان برای ایجاد طرح با مجری همکاری لازم به عمل می آوریم.

وی گفت: صنعت گردشگری به عنوان یکی از بازوهای اقتصاد مقاومتی محسوب می گردد که به علت درون زا بودن و اتکا به خود می تواند به عنوان یکی از پر بازه ترین فعالیت های مالی در جامعه باشد.

فرماندار شهرستان قروه با تاکید بر استفاده از ظرفیت روستاهای منطقه در بحث سرمایه گذاری در بخش بوم گردی توضیح داد: در شهرستان قروه با توجه به پتانسیل هایی که وجود دارد می تواند زمینه خوبی برای سرمایه گذاری و بوم گردی باشد.

13 طرح گردشگری در قروه پیروز به دریافت موافقت اصولی شده اند

در ادامه این جلسه مدیر اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری شهرستان قروه به برطرف موانع سرمایه گذاران بخش گردشگری این شهرستان اشاره نمود و گفت: مناطق نمونه و روستاهای هدف گردشگری شهرستان قروه از لحاظ وجود پتانسیل های بالقوه در جهت جذب گردشگران و مسافرین ورودی به استان بسیار مناسب است و خواهان برطرف موانعی شد که بر سر راه سرمایه گذاران این حوزه وجود دارد.

علی بهنیا مهم ترین این مسائل را حمایت نکردن بانک ها در بحث پرداخت تسهیلات و عدم تعامل ادارات با مجریان طرح ها خاطرنشان کرد و اضافه نمود: تعداد طرح های گردشگری شهرستان قروه که پیروز به دریافت موافقت اصولی برای اجرای عملیات شده اند 13 مورد است که تعداد شش طرح دارای پیشرفت فیزیکی بالای 15 تا 45 درصد است.

در ادامه جلسه سرمایه گذاران حاضر در جلسه مسائل و مسائلی که در زمینه اجرای طرح با آن روبرو هستند را تشریح و خواهان همکاری هر چه بیشتر دستگاه های اجرایی در این خصوص شدند.

منبع: تسنیم
انتشار: 14 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 242

به "صنعت گردشگری از بازوهای اقتصاد مقاومتی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صنعت گردشگری از بازوهای اقتصاد مقاومتی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید