طراحی سری آیفون 12 از لبه های تخت تا اسکنر LiDAR

به گزارش مجله فناوری، تا به امروز با گزارش ها و شایعات زیادی پیرامون گوشی های سری آیفون 12 روبه رو شده ایم و حالا ویدیویی مفهومی از این محصولات منتشر شده که طراحی آن ها را به نمایش می گذارد.

طراحی سری آیفون 12 از لبه های تخت تا اسکنر LiDAR

اپل اواخر تابستان از گوشی های جدید خود رونمایی می نماید. در ویدیویی که کانال یوتیوبی ConceptsiPhone منتشر نموده، طراحی و بعضی ویژگی های این محصولات به همراه قیمت آن ها به چشم می خورد که بیشتر آن ها مطابق با شایعات گذشته هستند، البته در این ویدیو به پشتیبانی گوشی های آینده اپل از فناوری شارژ وایرلس معکوس نیز اشاره شده است.

بر اساس شنیده ها، اپل حداقل از 4 گوشی سری آیفون 12 رونمایی خواهد نمود که تمام آن ها غیر از نسخه پایه، از شبکه 5G پشتیبانی می نمایند. اپل این محصولات را به چیپست A14 Bionic مجهز می نماید و با سیستم عامل iOS 14 که اخیرا در کنفرانس 2020 WWDC معرفی شده، وارد بازار می نماید.

آیفون 12 به نمایشگر 5.4 اینچی مجهز می گردد و مدل مکس آن با صفحه نمایش 6.1 اینچی از راه می رسد. این محصولات احتمالا با قیمت 649 و 749 دلار در اختیار خریداران قرار می گیرند. مدل های پرو و پرو مکس نیز به ترتیب نمایشگر 6.1 و 6.7 اینچی OLED با رفرش ریت 120 هرتز خواهند داشت و همچنین از اسکنر LiDAR بهره می برند.

اپل با معرفی آیفون 7 در سال 2016 تصمیم به حذف جک 3.5 میلی متری هدفون از گوشی های خود گرفت، البته این محصولات با هدفون با رابط لایتنینگ در جعبه خود وارد بازار شدند. حالا به نظر می رسد اپل می خواهد این هدفون را نیز از جعبه گوشی های آینده خود حذف کند.

سایت Wccftech به نقل از حساب توییتری Soybeys اعلام نموده که احتمالا خبری از هدفون در جعبه گوشی آیفون 12 نخواهد بود، البته این اولین باری نیست که با چنین موضوعی روبرو می شویم. در گذشته تحلیلگر معروف محصولات اپل، مینگ چی کو نیز از حذف هدفون از جعبه گوشی های آینده اپل برای افزایش فروش ایرپادها خبر داده بود.

منبع : دیجیاتو

منبع: آی تابناک
انتشار: 3 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 590

به "طراحی سری آیفون 12 از لبه های تخت تا اسکنر LiDAR" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی سری آیفون 12 از لبه های تخت تا اسکنر LiDAR"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید