طلوع صبح آخرین روز شنبه از شبکه دو سیما

به گزارش مجله فناوری، خبرگزاری خبرنگاران- مجموعه تلویزیونی صبح آخرین روز که درباره شخصیت دانشمند هسته ای دکتر مجید شهریاری ساخته شده است شنبه هفته آینده از شبکه دو سیما به نمایش درمی آید.

طلوع صبح آخرین روز شنبه از شبکه دو سیما

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، امروز در مراسمی در معاونت امور استان های سازمان صدا و سیما، از این مجموعه که با حضور خانواده شهید و عوامل آن به صورت نشست تصویری با صدا و سیمای مرکز استان محل فراوری این سریال برگزار گردید، رونمایی شد.

در این مراسم، همسر شهید شهریاری در سخنانی با قدردانی از کوشش ها و زحمات صدا و سیما و همچنین عوامل فراوری این مجموعه گفت: ساخت مجموعه های فراوریی مربوط به شهدا و نخبگان علمی کشور ضرورتی است که همیشه باید مورد توجه قرار گیرد.

دکتر بهجت قاسمی اضافه کرد: در ساخت این مجموعه ها باید به تاثیرات فرهنگی آن روی جوانان و نسل های بعد تمرکز کنیم تا مردم و قشر های مختلف بیشتر با انسان های عظیم سرزمین خودشان آشنا شوند.

همچنین در ادامه این نشست، خانم سپیده خداوردی که نقش همسر شهید شهریاری را در این مجموعه بازی نموده است با بیان اینکه ساخت این سریال در شرایط کرونایی سخت و پیچیده بود گفت: همیشه در همه مراحل احساس می کردیم که روح شهید شهریاری حاضر و ناظر بر کار ما بود و از آن عظیموار روحیه می گرفتیم.

وی با اشاره به ویژگی همسر شهید مجید شهریاری نیز گفت: برای من همیشه مهم بود که بتوانم با نقش یک بانوی شرقی با ایمان اصیل ایرانی آشنا شوم و در این باره نقش ایفا کنم، بانویی که با گذشت و شکیبا است.

خانم خداوردی اضافه کرد: ما در این مجموعه همه کوشش خود را بکار گرفتیم و امیدواریم که خانواده شهید شهریاری کم و کاستی ها را بر ما ببخشایند واین مجموعه تلویزیونی باب میل خانواده شهید شهریاری و مخاطبان باشد.

در ادامه این مراسم حسین تبریزی کارگردان این مجموعه نیز گفت: بدون شعار می گویم شهید شهریاری در فرآیند این کار، یاری کار ما بود.

وی اضافه کرد: در این مجموعه ما دنبال شهید شهریاری نرفتیم بلکه آن عظیموار سراغ ما آمد و سعی کردیم در همه مراحل کار، به آن شهید وفادار بمانیم.

آقای تبریزی اضافه کرد: صبح آخرین روز به زندگی شهید مجید شهریاری از کودکی تا شهادت اشاره دارد و همچنین با دستاورد های مختلف هسته ای کشور برای جامعه مرتبط است.

مجموعه تلویزیونی صبح آخرین روز در 30 قسمت 45 دقیقه ای روی آنتن خواهد رفت و مراحل تدوین نهایی آن به زودی خاتمه می یابد تا هفته آینده تقدیم مخاطبان گردد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 24 خرداد 1400 بروزرسانی: 24 خرداد 1400 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 1155

به "طلوع صبح آخرین روز شنبه از شبکه دو سیما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طلوع صبح آخرین روز شنبه از شبکه دو سیما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید