عکس سلنا گومز با چهره ای غیرقابل تشخیص ، همه شوکه شدند!

به گزارش مجله فناوری، خبرنگاران: سلفی تازهی از سلنا گومز خواننده و بازیگر 29 ساله با چهره تازه باعث تعجب همه شد.

عکس سلنا گومز با چهره ای غیرقابل تشخیص ، همه شوکه شدند!

سلنا گومز خواننده آمریکایی است. سلنا گومز در ایران نیز هواداران بسیاری دارد. سلنا گومز علاوه بر خوانندگی، بازیگری نیز می نماید. سلنا گومز از بیماری ای صعب العلاج رنج می برد. سلنا گومز اخیرا به خاطر بیماری اش اضافه وزنن شدیدی پیدا نموده است.

به گزارش خبرنگاران، سلفی تازهی از سلنا گومز خواننده و بازیگر 29 ساله با چهره تازه باعث تعجب همه شد.

بیماری سلنا گومز چیست؟

صحبت از بیماری صعب العلاج سلنا گومز به میان آمده و بار دیگر او را به یک سوژه خبری تبدیل نموده است. یک منبع نزدیک به این خواننده 21 ساله اعلام نموده است وی از بیماری به نام لوپوس رنج میبرد.

سلنا گومز قبل از بیماری

این منبع میگوید چند سالی است که سلنا گومز از بیماری لوپوس رنج میبرد و این بار دوره بیماری با شدت بیشتری شروع شده است. لوپوس نوعی بیماری مربوط به سیستم ایمنی بدن است که در پوست، کلیه ها، سلول های خونی و قلب و ریه ها تاثیر میگذارد و مهمترین علائم آن ورم صورت و درد مفاصل است. سابقا ستاره های دیگری چون مایکل جکسون و نیک کانون نیز به این بیماری مبتلا شده اند.

این منبع نزدیک به خواننده 21 ساله هالیوودی اعلام نمود سلنا به خوبی با بیماری خود آشناست و به همین علت تصمیم گرفته است مدتی به خود استراحت بدهد، او قصد دارد صحیح و سلامت زندگی کند.

از سلنا گومز چه می دانید؟

سلنا گومز خواننده و بازیگر معروف 22 ژوئیه 1992 متولد شده است. او از سال 2002 فعالیت هنری خود را شروع نموده و برای نخستین بار در نقش جایانا در سریال بچگانه بارنی و دوستان بازی کرد. در 16 سالگی با هالیوود رکوردز قرارداد امضا کرد.

سلنا گومز از سال 2013 با بیماری لوپوس و عوارض جسمی و روانی آن دست و پنجه نرم می نماید. او به همین علت در سال 2013 تور آلبوم پایکوبی ستارگان را لغو کرد و در سال 2015 به طور رسمی بیماری خود را تأیید کرد.

منبع: وقت صبح

منبع: رکنا
انتشار: 13 دی 1400 بروزرسانی: 13 دی 1400 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 1418

به "عکس سلنا گومز با چهره ای غیرقابل تشخیص ، همه شوکه شدند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس سلنا گومز با چهره ای غیرقابل تشخیص ، همه شوکه شدند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید