رقابت هومن سیدی با مریلین مونرو ، فیلم هایی که فردا در ونیز نمایش داده می شوند (تور ایتالیا ارزان)

به گزارش مجله فناوری، بلوند - Blonde به کارگردانی اندرو دامینیک - Andrew Dominik استرالیایی که برداشتی تخیلی از زندگی مریلین مونرو- Marilyn Monroe است، با بازی یک بازیگر کوبایی - اسپانیایی در هفتاد و نهمین جشنواره فیلم ونیز اکران می گردد.

رقابت هومن سیدی با مریلین مونرو ، فیلم هایی که فردا در ونیز نمایش داده می شوند (تور ایتالیا ارزان)

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا ارزان از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، آنا سلیا د آرماس کاسو - Ana Celia de Armas Caso که فعالیت خود را در سینما در سال 2006 با نقش اصلی درام عاشقانه گل رز از فرانسه در کشورش کوبا شروع کرد و با بازی در نقش هوش مصنوعی سه بعدی در فیلم علمی تخیلی تحسین شده بلید رانر 2049 - Blade Runner 2049 در سال 2017 به معروفیت رسید، با ایفای نقش مریلین مونرو به جشنواره فیلم ونیز آمده است. او برای ایفای نقش در فیلم جنایی چاقوکشی - Knives Out در سال 2019 نامزد دریافت جایزهٔ گلدن گلوب شد.

بلوند، یک فیلم 166 دقیقه ای درام روان شناختی زندگی نامه ای آمریکایی است که از رمان داستانی تاریخی به همان نام اثر جویس کارول اوتس از سال 2000 اقتباس شده است. این فیلم برداشتی تخیلی از زندگی مریلین مونرو با بازی آنا سلیا د آرماس کاسوست که در این اثر آدرین برودی - Adrien Brody، بابی کاناوله - Bobby Cannavale و جولیان نیکلسون - Julianne Nicholson در نقش های مکمل ظاهر می شوند. بیشتر فیلم به صورت سیاه و سفید فیلمبرداری و قسمت هایی از آن به صورت رنگی تنظیم شده است.

دده گاردنر، جرمی کلاینر، تریسی لاندون، برد پیت و اسکات رابرتسون به عنوان تهیه نمایندگان این فیلم حضور دارند. فراوری این فیلم، پس از یک دوره طولانیِ توسعه که در سال 2010 شروع شده بود، خاتمه در اوت 2019 در لس آنجلس شروع شد و در ژوئیه 2021، پس از همه گیری کووید-19، به خاتمه رسید. بلوند پس از جشنواره فیلم ونیز، در 28 سپتامبر به وسیله نتفلیکس منتشر می گردد. این فیلم فردا در دو نوبت و در ساعت های 19 و 20 به ترتیب در سالا گرانده و پالا بیه نال نمایش داده می گردد.

اندرو دامینیک کارگردان کار که از سال 2000 میلادی تا به امروز مشغول فعالیت بوده، پیشتر فیلم درام وسترن ترور جسی جیمز به دست رابرت فورد بزدل- The Assassination of Jesse James by the Coward Robert و نئو نوآر و جنایی کشتار با لطافت - Killing Them Softly را کارگردانی نموده است. در این دو اثر که سال های 2007 و 2012 ساخته شده برد پیت نقش اصلی را ایفا نموده است.فردا بعلاوه شب، داخلی، دیوار به کارگردانی وحید جلیلوند نیز در بخش اصلی هفتاد و نهمین جشنواره فیلم ونیز در ساعت 16 و 15 دقیقه در سالا گرانده نمایش داده خواهد شد.

سن عُمَر - Saint Omer (عُمَر مقدس) محصول فرانسه به کارگردانی آلیس دیوپ - Alice Diop عنوان فیلم دیگری است که روز پنجشنبه اکران خواهد شد.

  • تصاویر بازیگران ایرانی روی فرش قرمز بی رویا در ونیز | طناز طباطبایی در کنار مدیر جشنواره فیلم ونیز
  • جشنواره ونیز چگونه به دنیا آمد؟ | چشم امید به هومن سیدی با جنگ جهانی سوم و بی رویا | کارنامه سینمای ایران در این فستیوال

در این فیلم 123 دقیقه ای که در ساعت 17 و 30 دقیقه و در پالا بیه نال اکران می گردد، Kayije Kagame Guslagie Malanda، Valérie Dréville، Aurélia Petit ایفای نقش می نمایند.

روز پنجشنبه پرده فیلم ونیز در ساعت 13 در پالا بیه نال شاهد اکران جنگ جهانی سوم به تهیه نمایندگی و کارگردانی هومن سیدی خواهد بود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 20 شهریور 1401 بروزرسانی: 20 شهریور 1401 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 1639

به "رقابت هومن سیدی با مریلین مونرو ، فیلم هایی که فردا در ونیز نمایش داده می شوند (تور ایتالیا ارزان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقابت هومن سیدی با مریلین مونرو ، فیلم هایی که فردا در ونیز نمایش داده می شوند (تور ایتالیا ارزان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید