فیلم تازه لوک بسون شاهکار است؛ بازگشت به دوران لئون

به گزارش مجله فناوری، با نمایش فیلم داگمن جدیدترین فیلم لوک بسون برای خریداران، از این فیلم استقبال زیادی شد و خیلی ها آن را بازگشت به دوران لئون حرفه ای خواندند.

فیلم تازه لوک بسون شاهکار است؛ بازگشت به دوران لئون

به گزارش مهر به نقل از ورایتی، فیلم داگمن ساخته لوک بسون کارگردان فرانسوی با بازی کیلب لندری جونز، خریداران را در بازار فیلم اروپایی برلین شگفت زده نموده و با یک بار تماشای آن استقبال زیادی از فیلم به عمل آمد.

گرگوار ملین بنیان گذار کینولوگی که فروش فیلم را برعهده دارد، گفته است فقط یک اکران خصوصی برای نسخه کامل فیلم برگزار کردند و خریداران متحیر شده آن را برترین فیلم لوک بسون تا به امروز خواندند. وی تاکید نمود: بالغ ترین فیلم اوست، بعضی حتی آن را یک شاهکار نامیدند.

کمپانی فروشنده فیلم تا به امروز با بعضی از توزیع کنندگان نقاط کلیدی بین المللی از جمله ایتالیا، آلمان و اتریش، اسپانیا و آمریکای لاتین، اسکاندیناوی، منطقه بنلوکس، سوییس، خاورمیانه، لهستان، پرتغال، جمهوری چک و اسلوواکی و یوگسلاوی سابق به توافق رسیده و در حال بستن قراداد با آمریکا، بریتانیا، کره جنوبی، ژاپن، تایوان، ترکیه، یونان و … است.

داگمن اولین فیلم بسون پس از لوسی در سال 2019 است. تریلر این فیلم در یک نمایشگاه خصوصی در پاریس در 24 ژانویه به نمایش درآمده بود.

لندری جونز بازیگر نقش اصلی فیلم موسیقیدان و بازیگر متولد تگزاس است که با بازی در فیلم نیترام شناخته می گردد. در فیلم نو وی در نقش مرد جوانی به نام داگلاس ظاهر شده که در کودکی با بدرفتاری پدر خشن خود آسیب دیده و جلوی سگ ها انداخته شده است. سگ ها، اما به جای حمله به داگلاس از او حفاظت کردند. داگلاس برای درمان ترومای دوران کودکی اکنون در پی یافتن مسیر خود است.

این فیلم نسبت به فیلم های اخیر بسون جنبه ای تیره تر دارد و یادآور آثار قبلی وی به ویژه لئون؛ حرفه ای با بازی ژان رنو، آبی بیکران و اولین فیلمش مترو است که قهرمانان همه آن ها افرادی از حاشیه جامعه یا خارجی بودند.

لندری به جز نیترام در پروژه فلوریدا ساخته شان بیکر که نامزدی اسکار را کسب کرد، در برو بیرون جردن پیل و سه بیلبورد بیرون ابینگ، میزوری ساخته مارتین مک دونا هم بازی نموده است.

منبع: فرارو
انتشار: 2 اسفند 1401 بروزرسانی: 2 اسفند 1401 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 1719

به "فیلم تازه لوک بسون شاهکار است؛ بازگشت به دوران لئون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم تازه لوک بسون شاهکار است؛ بازگشت به دوران لئون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید