زنگ تفریح در جشنواره فروزن سان فرانسیسکو

به گزارش مجله فناوری، تهران (پانا) - فیلم کوتاه زنگ تفریح به کارگردانی نوید نیکخواه آزاد به بخش مسابقه آثار کوتاه داستانی پانزدهمین دوره جشنواره بین المللی فروزن سانفرانسیسکو در آمریکا راه یافت.

زنگ تفریح در جشنواره فروزن سان فرانسیسکو

به گزارش ایسنا، جشنواره بین المللی فروزن سان فرانسیسکو San Francisco Frozen Film Festival فهرست فیلم های حاضر در بخش مسابقه آثار کوتاه داستانی خود را به طور رسمی بیان نمود و فیلم کوتاه زنگ تفریح به کارگردانی نوید نیکخواه آزاد از ایران در این بخش برای جوایز اصلی جشنواره به رقابت می پردازد.

جشنواره بین المللی فروزن سان فرانسیسکو (SFFFF) نهادی غیرانتفاعی است که در سال 1385 اغاز به کرد و هدف آن ایجاد فضایی برای آثار فیلمسازان مستقل، فیلمسازانی که در آثار خود به مسائل اخلاقی می پردازند، جوانان و هنرمندان منطقه ها محروم اعلام شده است تا گرد هم آیند و آثار خود را برای انبوهی از مخاطبان سینما به نمایش بگذارند.

زنگ تفریح برگرفته از ماجرای دختر آبی است و قصه یک دختر دبیرستانیِ یاغی را روایت می کند که می خواهد در طول زنگ تفریح و با کمکِ سه دوست خود مخفیانه از مدرسه خارج شود و برای تماشای مسابقه فوتبال تیم مورد علاقه اش به ورزشگاه آزادی برود.

موژان کردی، ریحانه نبی یان، نیلوفر شکوهی نیا و غزل خلیلی بازیگران این فیلم کوتاه هستند.

این فیلم کوتاه به نویسندگی، تهیه کنندگی و کارگردانی نوید نیکخواه آزاد تولید شده و محصول شمید فیلم است.

پخش جهانی زنگ تفریح برعهده شرکت اسپانیایی FeelSales است.

پانزدهمین دوره جشنواره بین المللی فروزن سان فرانسیسکو San Francisco Frozen Film Festival در این دوره به علت پاندمی کرونا از 27-21 تیر (18-14 جولای) به صورت مجازی برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 31 تیر 1400 بروزرسانی: 31 تیر 1400 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 1223

به "زنگ تفریح در جشنواره فروزن سان فرانسیسکو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زنگ تفریح در جشنواره فروزن سان فرانسیسکو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید