فساد غیرقابل باور در تیم های لیگ برتر انگلیس

به گزارش مجله فناوری، بعضی باشگاه های انگلیسی از بچه هایی که در شروع بازی با بازیکنان وارد زمین می شوند، پول در یافت می نمایند.

فساد غیرقابل باور در تیم های لیگ برتر انگلیس

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل دکترای مدیریت در انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، در فوتبال رسمی وجود دارد که بازیکنان در شروع بازی دست در دست بچه ها وارد زمین می شوند. این رسم آن قدر در میان طرفداران محبوب است که بعضی بچه ها آرزو دارند روزی با یکی از بازیکنان تیم مورد علاقه شان وارد زمین شوند.

این رسم اما در فوتبال انگلیس باعث جنجال هایی شده است و روزنامه تلگراف مدعی است که بعضی باشگاه ها از بچه ها ثروتمند برای این رسم پول دریافت می نمایند.

روزنامه تلگراف در گزارشی که منتشر کرد، باشگاه های استون ویلا را به دریافت 500 پوند، بورنموث 235 پوند، برایتون 350 پوند، پالاس 375 پوند، برنلی 310 پوند، اورتون 599 پوند، لستر 355 پوند، نورویچ 500 پوند، شفیلد یونایتد 360 پوند، تاتنهام 485 پوند، واتفورد 100 پوند، وست هام 700 پوند و وولوز را نیز به دریافت 500 پوند متهم کرد.

این روزنامه تیم های لیورپول، یونایتد، سیتی، آرسنال، چلسی، نیوکاسل و ساوثهمپتون را عاری از این فساد دانست و این تیم ها را پاک خواند.

نشر این گزارش واکنش های منفی شهروندان انگلیس را در پی داشته است و بعضی ها اتحادیه فوتبال این کشور را در این موضوع مقصر می دانند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 7 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 302

به "فساد غیرقابل باور در تیم های لیگ برتر انگلیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فساد غیرقابل باور در تیم های لیگ برتر انگلیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید