مانورهای نیروی دریایی چین در دریای ژاپن برگزار گردید

به گزارش مجله فناوری، روزنامه ارگان ارتش چین اظهار داشت که نیروی دریایی این کشور مانورهایی را در دریای ژاپن انجام داده است.

مانورهای نیروی دریایی چین در دریای ژاپن برگزار گردید

با ما همراه باشید و با تور تفریحی چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، روزنامه ارتش آزادی بخش خلق چین امروز آدینه بیان کرد که نیروی دریایی چین مانورهای نظامی را در دریای ژاپن انجام داده است، این مانورها به طور معمول و عادی صورت گرفته و مطابق با قوانین بین المللی بوده است.

نیروی دریایی چین مانورهای نظامی در آبهای دور از سواحل این کشور را افزایش داده است چرا که میخواهد توانایی های عملیاتی خود را گسترش دهد. سال گذشته نیز 5 فروند کشتی نظامی چین مانورهایی را در آبهای بین المللی دریای برینگ در سواحل آلاسکا انجام داده اند.

این روزنامه چینی به محل دقیق برگزاری این مانورها اشاره ننموده و تنها اعلام نموده است که این مانورها در بخش مشخصی از دریای ژاپن صورت گرفته است.

ژو های هوا فرمانده مانور در این باره گفت: تمرینات نظامی صورت گرفته بخشی از مقررات بین المللی و عادی سالیانه است و موجب تقویت ناوگان دریایی چین می گردد.

دریای ژاپن یک آبراه راهبردی به شمار می رود که با ژاپن، روسیه، کره جنوبی و کره شمالی مرز مشترک دارد.

منبع: تسنیم
انتشار: 29 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 283

به "مانورهای نیروی دریایی چین در دریای ژاپن برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مانورهای نیروی دریایی چین در دریای ژاپن برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید