طراحی ویلا یک طبقه: مجموعه گردشگری باغرو در راستا گردشگری خلاق حرکت می نماید

به گزارش مجله فناوری، ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، مجموعه گردشگری باغرو در راستا گردشگری خلاق حرکت می نماید.

طراحی ویلا یک طبقه: مجموعه گردشگری باغرو در راستا گردشگری خلاق حرکت می نماید

جهت دریافت خدمات طراحی ویلا یک طبقه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

اباذر اکبرزاده در نشست با خبرنگاران با اشاره به اینکه مجموعه گردشگری باغرو و مجموعه گردشگری کشاورزی خاطره در سطح 20 هکتار با طرحی به عنوان ایران کوچک در حوزه گردشگری فعالیت خود را از سال 98 شروع نموده، اضافه کرد: بخشی از این مجموعه از اواخر تیر بصورت رسمی افتتاح می گردد.

مدیر عامل مجموعه گردشگری، تفریحی، ورزشی و کشاورزی باغرو اردبیل با اشاره به اینکه با راه اندازی فازهای توسعه ای در این مجموعه برای 250 نفر شغل ایجاد می گردد، یادآور شد: اردبیل با اهداف توسعه ای این مجموعه می تواند به عنوان پایلوت گردشگری خلاق شناخته گردد.

وی برگزاری جشنواره ورزشی و خوراک و 6 کارگاه آموزشی اعم از گردشگری خلاق، گردشگری سرمایه گذاری، گردشگری ورزشی، خوراک، سلامت و گردشگری تاریخی از دیگر برنامه های این مجموعه گفت.

وی ادامه داد: برای راه اندازی این 2 مجموعه 90 میلیارد ریال اعتبار سرمایه گذاری شده و تکمیل فازهای بعدی آن نیازمند 100 میلیارد ریال است.

اکبرزاده به اشاره به ساختار این مجموعه ادامه داد: مجموعه گردشگری باغرو متشکل از 2 سالن پنج منظوره، سالن کنفرانس، سالن کنسرت، همایش و جشنواره، شهربازی، رستوران و غذاخوری است و مجموعه گردشگری کشاوری خاطره هم دارای مزرعه سیب زمینی، حبوبات، مزرعه گل سرخ، مزرعه خورشیدی و مزرعه دام و طیور می باشد.

به گفته وی، در این مجموعه یک هتل کپری مشابه هتل کپری قلعه گنج کرمان بعنوان دومین هتل کپری با هزینه 50 میلیارد ریال احداث می گردد.

مدیرعامل مجموعه گردشگری، تفریحی و ورزشی باغرو اردبیل ادامه داد: هم اکنون در مجموعه گردشگری باغرو 15 نفر و در مجموعه گردشگری کشاورزی خاطره هم 20 نفر اشتغال دارند که با راه اندازی فازهای بعدی مقدار اشتغال در این مجموعه به 250 نفر افزایش می یابد.

اکبرزاده با بیان اینکه در این مجموعه گردشگری و تفریحی سازه هایی از اقوام مختلف ایران راه اندازی می گردد، اعلام کرد: در مرحله اول سازه کرمان در این مجموعه احداث و در فاز بعدی هم از سازه آذربایجان استفاده خواهد شد.

منبع: همگردی
انتشار: 3 مرداد 1401 بروزرسانی: 3 مرداد 1401 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 1606

به "طراحی ویلا یک طبقه: مجموعه گردشگری باغرو در راستا گردشگری خلاق حرکت می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی ویلا یک طبقه: مجموعه گردشگری باغرو در راستا گردشگری خلاق حرکت می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید