مسی گران ترین بازیکن فوتبال دنیا می گردد، اطمینان منچسترسیتی از جذب فوق ستاره

به گزارش مجله فناوری، باشگاه منچسترسیتی تصمیم گرفته تا با پیشنهادی فوق نجومی لیونل مسی را گران ترین بازیکن فوتبال دنیا کند و اطمینان دارد به هدفش دست خواهد یافت.

مسی گران ترین بازیکن فوتبال دنیا می گردد، اطمینان منچسترسیتی از جذب فوق ستاره

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای دانشجویی انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران، لیونل مسی به باشگاه بارسلونا اعلام نموده بر اساس بندی موجود در قراردادش تصمیم به جدایی از این باشگاه گرفته و در حالی که مسئولان بلوگرانا در کوشش هستند تا نظر این فوق ستاره را تغییر دهند او به همراه وکلایش مشغول آنالیز پیشنهادات خود است.

رسانه های انگلیسی خبر دادند باشگاه منچسترسیتی اطمینان دارد لئو مسی را بدون آنکه درگیر اختلافات تلخی با بارسلونا گردد به جمع بازیکنان تیم فوتبالش اضافه خواهد نمود و با رعایت احتیاط گام های لازم برای انعقاد قرارداد با فوق ستاره آرژانتینی را رو به جلو بر می دارد.

منچسترسیتی برای جذب لیونل مسی پیش از آغاز لیگ برتر جزیره به دنبال دریافت مهم ترین امضای تاریخ جابجایی فوتبال دنیا از بهترین بازیکن این ورزش است و می خواهد گران ترین قرارداد را با رقم نیم میلیارد پوند به ثبت برساند.

4048/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 21 مهر 1399 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 691

به "مسی گران ترین بازیکن فوتبال دنیا می گردد، اطمینان منچسترسیتی از جذب فوق ستاره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسی گران ترین بازیکن فوتبال دنیا می گردد، اطمینان منچسترسیتی از جذب فوق ستاره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید