مشارکت بانک گردشگری برای اجرای 8طرح عظیم گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش مجله فناوری، سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد از مشارکت بانک گردشگری برای اجرای هشت طرح برزگ سرمایه گذاری در حوزه گردشگری استان خبرداد.

مشارکت بانک گردشگری برای اجرای 8طرح عظیم گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد، مجید صفایی صبح امروز دوشنبه 6 مردادماه 99 در نشست آنالیز طرح های جهش فراوری با حضور رئیس امور شعب بانک گردشگری استان، توضیح داد: بر اساس تفاهم نامه امضا شده مابین استانداری و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، 1030 میلیارد ریال اعتبار برای سرمایه گذاری در 9 پروژه گردشگری کهگیلویه و بویراحمد مصوب شده است.

او اظهار کرد: از این مبلغ 760 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای هشت طرح عظیم سرمایه گذاری در حوزه گردشگری به بانک گردشگری استان اختصاص داده شده است.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به این که پروژه سرمایه گذاری قصر دنا شامل هتل چهار ستاره و پارک آبی از مهم ترین این پروژه هاست، گفت: این پروژه در دو بخش پارک آبی و هتل چهار ستاره در یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد در حال انجام است.

او با بیان اینکه پارک آبی یاسوج حدود به 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، اضافه نمود: برای اتمام این پروژه حدود 100 میلیارد ریال اعتبار مصوب شده که قرار است توسط بانک گردشگری استان این اعتبار به سرمایه گذار طرح پرداخت گردد.

صفایی با اشاره به اینکه اجرای تله کابین یاسوج از دیگر پروژه های مهم جهش فراوری در حوزه گردشگری استان است، مطرح نمود: برای اتمام این پروژه نیز مبلغ 270 میلیارد ریال از محل تفاهم نامه استانداری و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مصوب شده که قرار است از سوی بانک سپه استان به سرمایه گذار پرداخت گردد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 28 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 641

به "مشارکت بانک گردشگری برای اجرای 8طرح عظیم گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشارکت بانک گردشگری برای اجرای 8طرح عظیم گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید