مصدومیت یک شهروند و یک آتش نشان در آتش سوزی ساختمان مسکونی

به گزارش مجله فناوری، تهران (پانا) - سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از مصدومیت یک شهروند و یک آتش نشان در حادثه حریق یک ساختمان مسکونی خبر داد.

مصدومیت یک شهروند و یک آتش نشان در آتش سوزی ساختمان مسکونی

سیدجلال ملکی در این باره اظهار کرد: ساعت 12:08 روز جاری یک مورد آتش سوزی در یک ساختمان مسکونی در خیابان دماوند، خیابان تیموری فر، به سامانه 125 سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله پس از آن سه ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: آتش نشانان به محض رسیدن مشاهده کردند که یک واحد 70 متری در طبقه اول یک ساختمان چهار طبقه و هشت واحدی، حریق رخ داده است به گونه ای که شعله های آتش از پنجره بیرون می زند. حریق در حالت سرایت به طبقات بالایی بود و دود زیادی طبقات را فرا گرفته بود.

سخنگوی آتش نشانی تهران با بیان اینکه شدت حرارت بسیار بالا بود و گچ های سقف را تحت تاثیر قرار داده بود گفت: افرادی در واحدِ آتش گرفته و واحدهای دیگر محبوس بودند که آتش نشانان عملیات را آغاز کردند و همزمان با ورود به واحدی که کانون اصلی آتش سوزی بود نسبت به نجات افراد حاضر در محل اقدام کردند.

وی ادامه داد: حرارت به قدری بالا بود که بخشی از تجهیزات عملیاتی و انفرادی آتش نشانان را تحت تاثیر قرار داده بود و قطعا اگر آتش نشانان این تجهیزات را در اختیار نداشتند آسیب زیادی به آن ها وارد می شد.

ملکی اظهار کرد: در نهایت آتش نشانان هفت نفر را از ساختمان خارج کردند که یک خانم دچار دودگرفتگی شده بود و یک آتش نشانان نیز دچار مصدومیت شده بود که به عوامل اورژانس تحویل داده شدند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 27 خرداد 1401 بروزرسانی: 27 خرداد 1401 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 1573

به "مصدومیت یک شهروند و یک آتش نشان در آتش سوزی ساختمان مسکونی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصدومیت یک شهروند و یک آتش نشان در آتش سوزی ساختمان مسکونی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید