معرفی سوئیس اینتر نشنال ایر لاینز

به گزارش مجله فناوری، آشنایی با سوئیس اینتر نشنال ایر لاینز

یکی از شرکت های با سابقه هواپیمایی در اروپا که بعد از ورشکستگی مجددا روح تازه ای در آن دمیده شد، شرکت هواپیمایی سوئیس ایرلاینز بود که البته در حال حاضر این شرکت را با نام سوئیس اینتر نشنالز ایر لاینز(Swiss International Air Lines) در سطح دنیا می شناسند. در ادامه با ما در خبرنگاران همراه باشید تا تاریخ کاری پر فراز و نشیب این ایر لاین کشور سوئیس را به اتفاق هم آنالیز کنیم.

معرفی سوئیس اینتر نشنال ایر لاینز

اطلاعات و تاریخچه شرکت سوئیس اینتر نشنال ایر لاینز

سوئیس اینترنشنال ایر لاینز در سال 1931 در سوئیس تاسیس شد اما در روز 31 مارس سال 2002 در پی ورشکستگی این شرکت، طرح تبدیل این شرکت به سوئیس اینترنشنال مطرح و اجرا شد. در واقع می توانیم بگوییم که شرکت سوئیس اینترنشنال ایر لاینز در سال 2002 مجددا تاسیس شده است. شرکت تازه ابتدا به وسیله سرمایه گذاران نهادی و دولتی، کنفدراسیون سوئیس و دیگر شرکت ها و منابع دیگر مورد حمایت و سرمایه گذاری نهاده شد. پس از فراز و نشیب های بسیاری که در این زمان برای سوئیس اینترنشنال وجود داشت بالاخره در 22 مارس سال 2005 این شرکت به یکی از زیر مجموعه های شرکت هواپیمایی لوفت هانزا تبدیل شد. در حال حاضر شرکت هواپیمایی سوئیس اینترنشنال تحت نظر استار الاینس و شرکت هواپیمایی لوفت هانزای آلمان فعالیت می نماید. شرکت هواپیمایی سوئیس اینتر نشنال برای پرواز های خود از برنامه پروازی Miles & More لوفت هانزا استفاده می نماید.

در حال حاضر این شرکت هواپیمایی از شهر های زوریخ، ژنو و بازل به مقصد شهر های مختلفی در قاره اروپا، آمریکای شمالی، آمریکای جنوبی، آسیا و آفریقا پرواز های مستقیم انجام می دهد. البته قابل ذکر است که بیشتر پرواز های این شرکت به وسیله فرودگاه زوریخ انجام می پذیرد. در حال حاضر این شرکت هواپیمایی به مقصد بیش از 110 کشور دنیا و به بیش از 50 نقطه مختلف پرواز دارد. فرودگاه های مرکزی این شرکت هواپیمایی عبارتند از: فرودگاه بازل، مولوز و فرایبورگ اروپا. طبق آخرین آماری که از ناوگان این شرکت هواپیمایی منتشر شده است، این شرکت دارای 106 فروند هواپیمای مسافر بری می باشد. سوئیس اینترنشنال ناوگان هواپیمایی نسبتا جوانی دارد. این هواپیماها متشکل از هواپیماهای پهن پیکر ایرباس A 330-300 و A340-300 است که برای پروازهای طولانی مدت بسیار مناسب هستند. دفتر مرکزی سوئیس اینتر نشنال در شهر بازل نهاده شده است.

نام شرکت سوئیس اینترنشنال ایر لاینز: Swiss International Air Lines

کد یاتا: LX

کد ایکائو: SWR

وب سایت رسمی شرکت سوئیس اینترنشنال ایر لاینز: www.swiss.com

کلاس های پروازی شرکت سوئیس اینترنشنال ایر لاینز

شرکت هواپیمایی سوئیس اینترنشنال 3 کلاس پروازی مختلف دارد که در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم.

کلاس اکونومی: شرکت هواپیمایی سوئیس اینترنشنال سعی نموده است تا در این کلاس پروازی راحتی و آسایش را برای مسافران در تمامی زمینه های مختلف در پرواز پدید آورد. شاخص ترین امکانات مسافران این ایر لاین در هنگام پرواز عبارتند از: جایگاه های راحت که دارای امکاناتی همانند پشت گردنی های راحت برای خواب و یا استراحت در طول سفر را دارا هستند، غذایی که مطابق با سلیقه شماست؛ حال گوشتخوار هستید و یا گیاه خوار فرقی ندارد می توانید در هنگام خرید و یا رزرو بلیط خود متناسب با سلیقه و ذائقه خود از منوی پذیرایی این شرکت انتخاب کنید و پیشاپیش سفارش دهید، مانیتورهای شخصی که در جایگاه هر مسافری وجود دارد، جایگاه مخصوص برای گذاشتن کیف و یا وسایل شخصی مسافران از جمله آن ها می باشد.

کلاس بیزینسی: شرکت هواپیمایی سوئیس خدمات و امکانات این پرواز را در سایت خود این گونه در ابتدا توصیف می نماید که: خدمات و پذیرایی و راحتی متفاوتی را در کلاس بیزینسی سوئیس اینترنشنال با ما تجربه کنید. حقیقت این است که در سال های متمادی بسیاری از مسافران رای به کیفیت خدمات در کلاس بیزینسی داده اند و از این نظر می توان گفت که برترین بیزینس کلاس اروپایی است. جایگاه های کلاس بیزنسی برای شما محیطی مخصوص برای کار نیز در نظر گرفته است. بعلاوه جایگاه شما امکان انعطاف دارد و می توانید آن را به تخت خواب تبدیل کنید. دراین کلاس پروازی منویی با غذاهای متنوع در اختیار شما قرار می گیرد. مانیتور شخصی با امکانات پورت ورودی و خروجی از دیگر امکانات جایگاه های این کلاس پروازی است. بعلاوه شما می توایند 2 ساک دستی 8 کیلویی در کابین پرواز و 2 چمدان 32 کیلوگرمی با خود داشته باشید.

فرست کلاس: این کلاس پروازی با کمترین قیمت در میان ایرلاین های اروپایی برای مسافران وجود دارد. معمولا هواپیماهای ایرباس A330-A340 برای فرست کلاس مورد استفاده قرار می گیرند. راحتی، امکانات ویژه ای همانند منوی غذای متفاوت، پذیرای متفاوت، کابین های شخصی و ویژه و ….، تنها گوشه ای از امکانات فرست کلاس سوئیس اینتر نشنال است. مسافرانی که در مسیرهای استکهلم، گوتنبرگ، اوسلو و کوپنهاگ پرواز داشته باشند می توانند از لیموزین های این شرکت که در فرودگاه نهاده شده اند، برای رفت و آمد از فرودگاه استفاده نمایند.

هواپیماهای شرکت سوئیس اینترنشنال ایر لاینز

هواپیمای ایر باس A330-300

هواپیمای ایر باس A340-300

هواپیمای بوئینگ 777-300ER

هواپیمای ایر باس A319

هواپیمای ایر باس A320

هواپیمای ایر باس A321

هواپیمای بومبرایدر CS100

هواپیمای امبریر 190 E90

هواپیمای بومبرایدر CS300

نکات ضروری برای سفر با شرکت سوئیس اینتر نشنال ایر لاینز

  • شما می توانید تا قبل از پرواز خود به صورت 24 ساعته به وسیله سیستم آنلاین و یا چک این با اپراتورهای این شرکت هواپیمایی برای تغییر تاریخ پرواز، خرید بار اضافه، انتخاب جایگاه و انتخاب نوع غذا و نوشیدنی خود تغییرات ایجاد کنید.
  • اگر بالای 30 هزار کیلومتر با هواپیمایی سوئیس اینترنشنال پرواز کنید شما می توانید وارد باشگاه مشتریان این شرکت هواپیمایی شوید و از تخفیفات ویژه و خدمات مختلف این ایرلاین بهره ببرید.
  • می توانید از روی سایت رسمی این شرکت پرواز ها را به صورت آنلاین نگاه نموده و از شرایط آن ها آگاه شوید.
  • قبل از این که اقدام به خرید بلیط از شرکت هواپیمایی سوئیس اینترنشنال نمایید حتما قوانین این شرکت را کاملا چک نموده و بعد اقدام به خرید بلیط از این شرکت نمایید.
منبع: الی گشت
انتشار: 19 خرداد 1401 بروزرسانی: 19 خرداد 1401 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 1565

به "معرفی سوئیس اینتر نشنال ایر لاینز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی سوئیس اینتر نشنال ایر لاینز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید