نقاط ضعفی در تیم ملی وجود دارد، انگیزه های ملی پوشان بالاست

به گزارش مجله فناوری، رضا رجبی در مصاحبه با خبرنگاران گفت: انصافاً بازی خوبی از تیم ملی مقابل بحرین مشاهده کردیم و در یک جمله باید گفت بحرین حرفی در این بازی برای گفتن نداشت. البته باید کلید این موضوع را در انگیزه های بالای ملی پوشان کشورمان جستجو کرد. در این خصوص به صحبت های بعد از بازی سردار آزمون اشاره می کنم و انگیزه های زیادی که برای تلافی رفتار زشت بحرینی ها نسبت به ایران در بازی های گذشته به چشم می خورد. انگیزه ای که در صورت سردار موج می زد، تقریباً در تمام ملی پوشان ما وجود داشت.

نقاط ضعفی در تیم ملی وجود دارد، انگیزه های ملی پوشان بالاست

مربی فوتبال بیان داشت: حفظ این انگیزه تا مراحل بالاتر و حتی صعود به جام جهانی الزامی است و حفظ این انگیزه ها می تواند برگ برنده ای باشد برای اسکوچیچ. با انگیزه بالا می توان نقاط ضعفی هم که وجود دارد را پوشش داد.

رجبی توضیح داد: نباید این پیروزی باعث گردد که بعضی نقاط ضعف دیده نگردد. ما بازی به مراتب سخت تری مقابل عراق پیش رو داریم و باید حتی المقدور در این فاصله زمانی این نقاط ضعف را مرتفع نماییم.

مدافع پیشین فوتبال ایران گفت: تیم ملی ایران مسئله ای در خط میانی و حمله ندارد و به خصوص خط حمله این تیم با حجمی از بازیکنان با کیفیت بین المللی روبرو است که دغدغه شیرین سرمربی تیم ملی انتخاب از بین آنهاست. اما متاسفانه در خط دفاعی ضعف هایی وجود دارد که نباید از دید کادر فنی تیم ملی دور بماند.

وی خاطرنشان ساخت: تیم ملی در دفاع کناری احتیاج به بازسازی دارد. شاید محرمی و محمدی هنوز به شرایط آرمانی یا هماهنگی لازم با سایرین بازیکنان نرسیده باشند، شاید هم دلیل دیگری داشته باشد؛ اما هرچه هست، باید به شرایط خط دفاعی مخصوصاً در دفاع کنار سر و سامان بخشیده گردد.

کارشناس فوتبال بیان داشت: اگر قرار به استفاده از بازیکنان غیر تخصصی در این پست باشد، بهتر بود به جای عقب آوردن یک وینگر بسیار خوب مثل وحید امیری، یک مدافع مثل مجید حسینی را در پست دفاع چپ بازی دهیم. حسینی بازیکن باتجربه ای است که می تواند شرایط دفاع کناری تیم ملی را سر و سامان دهد.

رجبی تاکید نمود: امیدوارم اعضای کادر فنی و بازیکنان در باد این پیروزی نخوابند، چون فوتبال کاملاً غیر قابل پیش بینی است و هر نتیجه ای در آن امکان پذیر است. ضمن اینکه ما حریفی بسیار خطرناک تر از بحرین به نام عراق را پیش رو داریم. تیمی که حتماً نسبت به بحرین لقمه گلوگیر تری است. اما قطعاً این امیدواری وجود دارد که ملی پوشان ما از پس این بازی هم به خوبی بر بیایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 تیر 1400 بروزرسانی: 10 تیر 1400 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 1184

به "نقاط ضعفی در تیم ملی وجود دارد، انگیزه های ملی پوشان بالاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقاط ضعفی در تیم ملی وجود دارد، انگیزه های ملی پوشان بالاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید