(ویدئو) شوخی زننده مجتبی پوربخش که باعث اخراج او شد

به گزارش مجله فناوری، مجتبی پوربخش مجری برنامه فوتبال یک به دلیل یک شوخی رکیک و زننده در جریان ارتباط زنده با علی نظرمحمدی مربی تیم رایکای بابل از شبکه ورزش اخراج شده و برنامه او که به بررسی مسابقات لیگ یک یا همان لیگ آزادگان می پرداخت نیز تعطیل شد.

(ویدئو) شوخی زننده مجتبی پوربخش که باعث اخراج او شد

مجتبی پوربخش مجری شبکه ورزش اخراج شده؟

برنامه فوتبال یک هر جمعه از شبکه ورزش پخش می شد، اما جمعه گذشته پخش نشدن این برنامه باعث شد که شایعات در مورد اخراج مجری و تعطیلی برنامه بالا بگیرد.

با این وجود گفته شده است که تصادف پوربخش باعث شده که این برنامه در هفته گذشته پخش نشود هر چند برخی منابع دلیل این امر را شوخی زننده او در برنامه هفته گذشته می دانند. به گفته یک منبع آگاه در شبکه ورزش ماجرا مربوط به پخش ویدیویی از مصاحبه پوربخش با علی نظرمحمدی سرمربی تیم رایکای بابل است که باعث به وجود آمدن حساسیت های زیادی شده و به همین دلیل گویا نه تنها برنامه فوتبال یک، تعطیل شده بلکه پوربخش هم از شبکه ورزش کنار گذاشته شده است.

در جریان تماس تلفنی زنده با نظرمحمدی، مجری برنامه شروع به گفتن صحبت هایی بسیار عجیب در مورد اتفاقات بازی تیم رایکا و تیم مقابل و صحبت های رد و بدل شده بین بازیکنان و نیمکت و تیم می زند که در ابتدا با تعجب نظرمحمدی نیز روبرو می شود، اما پوربخش همچنان صحبت های جنجالی خود را ادامه می دهد.

به گفته یک منبع آگاه اگر چه ممکن است خبر تصادف مجری برنامه درست و واقعیت باشد اما صحبت هایی که وی در جریان تماس تلفنی با میهمان برنامه در هفته قبل داشته باعث اخراج او و تعطیلی برنامه اش شده است.

منبع: فرارو
انتشار: 10 مهر 1399 بروزرسانی: 10 مهر 1399 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 667

به "(ویدئو) شوخی زننده مجتبی پوربخش که باعث اخراج او شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "(ویدئو) شوخی زننده مجتبی پوربخش که باعث اخراج او شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید