ویروس فیفا علیه کالدرون و پرسپولیس

به گزارش مجله فناوری، گابریل کالدرون در نشست خبری بعد از بازی با پیکان صراحتاً گفت تیمش از بازی های ملی ضرر کرده است. این اتفاقی است که همواره مربیان باشگاهی و تیم هایی که بازیکنان ملی پوش زیادی دارند از آن می نالند و ویروس فیفا همواره گریبان بسیاری از تیم های بزرگ لیگ های مختلف را گرفته است.

ویروس فیفا علیه کالدرون و پرسپولیس

کالدرون در شرایطی تیمش را مقابل پیکان برنده دید که هر چه از زمان بازی گذشت کیفیت سرخ ها در فاز حمله پایین آمد و گل پیروزی بخش در شرایطی به دست آمد که پرسپولیس ناامید کننده و نامنظم بازی می کرد.

در این میان می توان افت کیفی ملی پوشان پرسپولیس را دنبال کرد. غیر از احمد نوراللهی که نوسان زیادی نداشت و گل پیروزی پرسپولیس را به ثمر رساند و کنعانی زادگان که کم اشتباه بازی کرد وحید امیری با فرم همیشگی اش فاصله زیادی داشت و به وضوح افت کرده بود.

همچنین محمد نادری که برای تیم ملی بازی هم نکرد و در نیمه نخست یکی از بهترین های تیمش بود در نیمه دوم افت کرد تا جایی که تعویض شد.

حتی علیرضا بیرانوند هم در این بازی فرم خوبی نداشت و گل بدی خورد.

پرسپولیس بعد از برد پیکان باید مقابل شاهین شهرداری بوشهر، ماشین سازی و فولاد خوزستان بازی کند و دوباره لیگ برای دو هفته تعطیل خواهد شد که به نظر می رسد کالدرون باید دوباره نگران باشد که در مقطع پایانی نیم فصل و بازی اول بعد از تعطیلات آینده، ملی پوشانش افت کنند و در فرم خوب شان نباشند.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 18 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 24

به "ویروس فیفا علیه کالدرون و پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویروس فیفا علیه کالدرون و پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید