پاسخ جالب فدراسیون بین المللی موی تای به یک ایمیل: با جواد نصیری کار کنید، فدراسیون شما با سازمان های غیر رسمی همکاری دارد

به گزارش مجله فناوری، اخیرا تشکیلات موسوم به موی تای فدراسیون انجمن های ورزشهای رزمی با ارسال نامه ای به فدراسیون بین المللی موی تای (IFMA) خواهان پذیرش عضویت این تشکیلات به وسیله ایفما شده است.

پاسخ جالب فدراسیون بین المللی موی تای به یک ایمیل: با جواد نصیری کار کنید، فدراسیون شما با سازمان های غیر رسمی همکاری دارد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران ایفما در پاسخ به این نامه که رونوشت آن نیز به جواد نصیری، نماینده و عضو رسمی فدراسیون بین المللی انجمن های موی تای در ایران ارسال شده، تاکید نموده است که فدراسیون رزمی با سازمان های غیر رسمی کار نموده و این موضوع سلامت و امنیت ورزشکاران را به مخاطره می اندازد.

فدراسیون بین المللی موی تای در ابتدای این ایمیل، ضمن تایید و تاکید دوباره بر ریاست جواد نصیری در موی تای ایران، از اقدامات برجسته وی در جهت توسعه این ورزش تقدیر نموده است.

بعلاوه ایفما تاکید نموده است که تشکیلات موی تای فدراسیون رزمی، با جواد نصیری به عنوان عضو ملی و رسمی فدراسیون بین المللی موی تای با هدف یکپارچگی و حفظ سلامت ورزشکاران، صحبت و همکاری نماید.

در این رابطه صرف نظر از سایر جزییات و ادعا های مطرح شده در ایمیل ارسالی موی تای فدراسیون رزمی که در جای خود قابل بحث و راستی آزمایی خواهد بود، توجه به این نکته اساسی لازم است که یکی از مهمترین بند های اساسنامه ایفما، حفظ استقلال اعضای ملی خود است.

به این ترتیب، تشکیلات موی تای فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی که در بالای سربرگ خود، نام فدراسیون رزمی را قید نموده و خود را زیر مجموعه فدراسیونی می داند که ایفما بار ها در مکاتبات خود اعلام نموده چنین فدراسیونی را به رسمیت نمی شناسد و زیرمجموعه بودن اعضای ملی به معنی نقض اساسنامه ایفما و تعلیق و لغو عضویت است، با چه منطقی انتظار دارد ایفما از عضو رسمی و قانونمند خود عبور نموده و عضوی نو را بپذیرد که عملا اذعان به زیرمجموعه بودن در فدراسیونی غیر رسمی و غیر معتبر از نظر ایفما دارد!

آیا بهتر نیست با هدف حفظ یکپارچگی موی تای در ایران، توسعه مناسب این ورزش و عدم سردرگمی ورزشکاران و اعضای موی تای، فدراسیون رزمی مسیر منجر به ناکامی که بار ها و بار ها در ادوار گذشته در مورد چند ورزش مبارزه ای معتبر طی نموده و هر بار چنین پاسخ مشابهی دریافت نموده است را کنار گذاشته و از قوانین بین المللی ورزش تبعیت نماید؟

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 31 خرداد 1402 بروزرسانی: 31 خرداد 1402 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 1767

به "پاسخ جالب فدراسیون بین المللی موی تای به یک ایمیل: با جواد نصیری کار کنید، فدراسیون شما با سازمان های غیر رسمی همکاری دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسخ جالب فدراسیون بین المللی موی تای به یک ایمیل: با جواد نصیری کار کنید، فدراسیون شما با سازمان های غیر رسمی همکاری دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید