کره جنوبی بزرگترین نمایشگاه هوا و فضا را افتتاح کرد

به گزارش مجله فناوری، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، کره جنوبی امروز سه شنبه بزرگترین نمایشگاه بین المللی تجهیزات هوا و فضا و دفاعی خود را افتتاح کرد و در آن نسل بعدی هواپیماهای جنگنده، هواپیماهای بدون سرنشین و سایر فناوری های خود را به منظور افزایش صادرات به نمایش گذاشت.

کره جنوبی بزرگترین نمایشگاه هوا و فضا را افتتاح کرد

لی جونگ-هو مسئول برگزاری این نمایشگاه در این باره به خبرنگاران گفت: با وجود شرایط همه گیری ویروس کرونا در امسال، انتظار آن می رود که بازاریابی صادراتی با محصولات پیشرفته به وسیله شرکت های داخلی در سالن نمایشگاه که نسبت به سال گذشته افزایش یافته است، صورت گیرد.

دست کم 440 شرکت از 28 کشور دنیا، 79 نوع هواپیما و 68 نوع تجهیزات زمینی را در این نمایشگاه به نمایش گذاشته اند. انتظار می رود که حدود 300 مقام دولتی، نظامی و خریداران محصولات دفاعی از 45 کشور در این رویداد که تا شنبه ادامه خواهد داشت، شرکت نمایند.

وزارت دفاع آمریکا در همین زمینه در بیانیه ای اعلام نموده است که دست کم 170 نظامی این کشور برای نمایش هواپیماهای نظامی آمریکا در این نمایشگاه آماده هستند.

پیشتر یک منبع مطلع در دولت کره جنوبی اعلام نموده بود که این نمایشگاه در پی اقدام اخیر کره شمالی در رونمایی از تجهیزات نظامی تازه خود به ویژه موشک های بالستیک و مافوق صوت برپا خواهد شد.

افتتاح این نمایشگاه همزمان شده است با آزمایش های موشکی کره شمالی که سئول آنها را تهدیدی برای صلح در شبه جزیره کره تلقی می نماید.

کره شمالی نیز این مسئله را مطرح نموده است که سئول با افزایش تسلیحاتش باعث بی ثباتی این شبه جزیره می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 آبان 1400 بروزرسانی: 22 آبان 1400 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 1363

به "کره جنوبی بزرگترین نمایشگاه هوا و فضا را افتتاح کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کره جنوبی بزرگترین نمایشگاه هوا و فضا را افتتاح کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید