کلوپ: فوتبال خوبی مقابل لایپزیگ به نمایش گذاشتیم

به گزارش مجله فناوری، سرمربی تیم فوتبال لیورپول از عملکرد شاگردانش مقابل لایپزیگ آلمان در لیگ قهرمانان اروپا راضی است.

کلوپ: فوتبال خوبی مقابل لایپزیگ به نمایش گذاشتیم

به گزارش خبرنگاران، یورگن کلوپ در پی رجحان 2 بر صفر شب گذشته (سه شنبه) شاگردانش مقابل لایپزیگ در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در استادیوم پوشکاش آره نا، گفت: ما دیگر بچه نیستیم و اینطور فکر نمی کنیم که با یک برد همه چیز خوب است. ما فوتبال خوبی مقابل لایپزیگ به نمایش گذاشتیم و این برای من خیلی مهم بود. ما در چند هفته اخیر هم بازی های خوبی را به نمایش گذاشته بودیم اما از نتایجی که کسب کردیم، راضی نبودیم. در تقابل با منچسترسیتی بر بازی تسلط داشتیم و در ملاقات با لسترسیتی هم اوضاع همینطور بود اما در این بازی نتیجه با ما بود.

وی اضافه نمود: ما در این بازی دو گل به ثمر رساندیم و دروازه مان را هم بسته نگه داشتیم. در جریان بازی هم سعی کردیم با نوع بازی مان، لایپزیگ را مجبور به اشتباه کردن بکنیم، کاری که در بازی های اخیرمان هم سعی کردیم، انجام دهیم. لایپزیگ تیمی است که می تواند به 6 سیستم متفاوت بازی کند و رقیبش را به دردسر بیندازد اما ما به خوبی بر بازی کنترل داشتیم که این خیلی مهم بود اما این اتفاق خیلی مقابل لایپزیگ نمی افتد.

سرمربی آلمانی لیورپول در خاتمه در تمجید از دروازه بان برزیلی اش که پس از اشتباهاتی که در بازی مقابل تیم های منچسترسیتی و لسترسیتی داشت، در این ملاقات پیروز شد دروازه اش را بسته نگه دارد، اظهار داشت: بسته نگه داشتن دروازه به آلیسون یاری می نماید. مثل همواره بِکر یاری زیادی به ما کرد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 اسفند 1399 بروزرسانی: 23 اسفند 1399 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 994

به "کلوپ: فوتبال خوبی مقابل لایپزیگ به نمایش گذاشتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلوپ: فوتبال خوبی مقابل لایپزیگ به نمایش گذاشتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید