10 سکانس سریال آفیس که مایکل اسکات در آن ها بالغ ترین شخصیت بود

به گزارش مجله فناوری، مایکل اسکات عموما به عنوان شخصیتی نابالغ شناخته می شود، اما گاهی او با رفتار بالغانه خود، بینندگان را شگفت زده می کند. اگر از مخاطبان این سریال بوده اید، حتما با شخصیت مایکل اسکات خاطرات بسیاری دارید و تیکه کلام های او را به خوبی می دانید.

10 سکانس سریال آفیس که مایکل اسکات در آن ها بالغ ترین شخصیت بود

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

نسخه آمریکایی سریال آفیس، تبدیل به یکی از محبوب ترین سیتکام های (کمدی موقعیت) دوره خود شده است و این موفقیت تا حد زیادی به اجرای بی نظیر استیو کرل در نقش مدیر منطقه ای شعبه اسکرانتون شرکت داندر میفلین، مایکل اسکات، مربوط می شود. او که پتانسیل تصمیم گیری های نامناسب و زدن حرف های توهین آمیزی را دارد، شرم آور ترین، کمدی ترین و عجیب ترین لحظات این سریال را خلق کرده است.

با وجود اینکه مایکل اسکات به عنوان شخصیتی خام و بچگانه توصیف شده است، در شرایطی با نمایش بلوغ رفتاری تماشاچیان را غافل گیر کرده و خود را فر اتر از شوخی ها و تک روی های بی مزه ثابت کرده است. در ادامه به برخی از این موقعیت ها اشاره می کنیم.

10. بخشش جیم توسط مایکل

در قسمت 11 فصل 4 هنگامی که مایکل به گشت وگذار کارمندان در طبیعت دعوت نمی شود احساس ناراحتی می کند و از این رو خودش پا به طبیعت می گذارد تا بتواند ثابت کند که بدون کمک بقیه هم می تواند زنده بماند و مدیریت شرکت را در غیاب خود، به جیم می سپارد. جیم به اشتباه تصمیم می گیرد که جشن های تولد چند نفر از کارکنان شرکت را با هم ادغام کند و در نهایت از این ایده منصرف می شود.

پس از بازگشت مایکل و به عهده دریافت نقش رهبری توسط او، خیال جیم راحت می شود. جیم، اشتباهات خودش را به مایکل اعتراف می کند و مایکل به جای توهین و تحقیر او، جیم را تسکین داده و به او می گوید این اشتباهات از هر رهبر تازه کاری انتظار می رفت.

9. جایگاه پدری او برای ارین

در قسمت هشتم فصل هفت سریال آفیس، هنگامی که همه به خانه گیب می فرایند تا قسمتی از سریال گلی را ببینند، نابالغی مایکل بیش از هر زمان دیگری به چشم می خورد. مایکل از گیب خوشش نمی آید و تمام تلاش خود را برای به هم زدن مهمانی او می کند. اما پس از مهمانی ارین او را بازخواست می کند و در این صحنه مایکل متوجه می شود او در ذهن ارین جایگاه پدری دارد.

مایکل با سبک کردن جو و دادن فرمان های پدرانه به صورت شوخی به او، به این موضوع واکنش نشان می دهد. در این لحظه سریال، رابطه آن ها به طور کل عوض شده و باعث می شود تا مایکل و ارین رابطه عمیق تری پیدا کنند.

8. خداحافظی مخفیانه او

در بیشتر قسمت های سریال، مایکل سعی می کند تا همه توجه ها را به سوی خود جلب کند. این چیزی است که باعث می شود خداحافظی مایکل در قسمت خداحافظ مایکل در فصل هفتم سریال، غافل گیر کننده به نظر برسد. مایکل درباره آخرین روز حضور خود در شرکت دیگران را فریب می دهد و یک روز زود تر از چیزی که بقیه فکر می کنند، آنجا را ترک می کنند. با این کار مایکل توانست بدون جلب توجه با همه خداحافظی کند.

او در این قسمت یا آخرین مکالمه خود را با همه داشت، یا به آن ها هدیه ای داد و با این کار بلوغ زیادی از خود نشان داد. مایکل نیازی به یک مهمانی یا یک جشن بزرگ ندارد. او فقط می خواهد با تک تک همکاران خود، حتی توبی، که از او بیشتر از همه متنفر است، لحظه ای احساسی داشته باشد.

7. او در مقابل جن می ایستد

در قسمت 12 فصل 4، هنگامی که جن به دلیل اخراج ناعادلانه از شرکت داندر میفلین شکایت می کند، مایکل در موضع بدی قرار می گیرد. در حالی که او می خواهد به نفع جن شهادت بدهد، جن بدون اجازه مایکل دفترچه خاطرات او را به عنوان عدله در دادگاه ارائه می کند. این باعث می شد تا مایکل به طرف دیگر بپیوندد و در این پفراینده از داندر میفلین حمایت کند.

مایکل و جن عموما روابط ناسالمی دارند و مایکل در این زمینه صحبتی نمی کند؛ ولی مایکل به جن اجازه نداد تا از او یا دیگران سوء استفاده کند.

6. پیکنیک کمپانی

پس از اینکه مایکل شروع به دیدن هالی می کند، هالی به شعبه ناشوا منتقل می شود تا از رابطه عاشقانه در محیط کار جلوگیری شود و در نتیجه، رابطه این دو که علاقه ای به ارتباط از راه دور نداشتند، به هم می خورد. در قسمت پیکنیک کمپانی در فصل 5، این دو دوباره با هم ملاقات می کنند. مایکل به همراه هالی نمایشی اجرا می کند و با وجود اینکه چیز هایی که نباید افشا می شد گفته شد، این دو از زمانی که با یک دیگر گذراندند لذت بردند.

با اینکه نزدیک بود مایکل این لحظه را با تلاش برای برگشتن به رابطه با هالی خراب کند، اما در نهایت با باور به اینکه بالاخره به هم می رسند، جلوی این تصمیم را گرفت. چنین صبوری نادری از سوی مایکل، در نهایت تبدیل به یکی از مناسب ترین تصمیم های او شد.

5. استعفای مایکل

در قسمت رییس جدید فصل 5، مایکل از ابتدا با نایب رییس جدید داندر میفلین، چارلز ماینر مشکل پیدا می کند. چارلز ماینر از تلاش مایکل برای برقراری تماس مستقیم با دیوید والیس جلوگیری کرده و شروع به اجرای برخی از مسؤولیت های مایکل می کند که در نهایت این موضوع موجب می شود تا مایکل به تصمیم جایگزینی خود، شک کند. هنگامی که ماینر جشن پانزدهمین سال حضور مایکل در شرکت را لغو می کند، مایکل صبر خود را از دست می دهد.

مایکل در نهایت با دیوید والیس رو در رو حرف می زند و والیس از او عذر خواهی می کند، اما هنگامی که متوجه می شود قرار نیست ماینر جایگزین شود، استعفا می دهد. با وجود اینکه شرکت نیاز به صرفه جویی پیدا کرده و برگزاری آن جشن خیلی هم ضروری نبود، اما مایکل به دلیل تعهدی که در قبال داندر میفلین داشت و ایستادگی که از خود نشان داد، لایق احترام بود.

4. مایکل از پم و رایان محافظت می کند

مایکل پس از استعفا و تأسیس شرکت خود، رایان و پم را استخدام می کند. پس از تلاش های اولیه برای پا دریافت تجارت، این شرکت قادر می شود تا مشتری های داندر میفلین را از چنگش در آورده و در نهایت داندر مفلین را مجبور به خریدن کمپانی کند. در حالی که شرکت رو به ورشکستگی است.

در یک حرکت هوشمندانه، مایکل در مذاکره با والیس از گزینه عدم امنیت شغلی استفاده کرده و او را مجبور به پرداخت شصت هزار دلار بابت شرکت و بازگرداندن او به موقعیت قبلی خود در داندر میفیلین می کند. مایکل همچنین والیس را مجبور می کند تا رایان را دوباره استخدام کرده و به پم در بخش فروش شغلی بدهد.

3. نمایشگاه هنری پم

در قسمت مدرسه کسب و کار فصل 3، از مایکل اسکات دعوت می شود تا در مدرسه کسب و کار رایان صحبت کند. این سخنرانی خوب پیش نمی رود و همه، از جمله رایان به این باور می رسند که مدل بیزینسی او به شکست منتهی می شود. در همین حال، پم از همکاران خود دعوت می کند تا به ملاقات خودش در یک نمایشگاه هنری بیایند. فقط اسکار آنجا حاضر می شود و پم به صورت مخفیانه نقدها شدید او از کارهایش را می شنود.

در حالی که پم در حال زیر سؤال بردن توانایی های هنری خود است، مایکل از راه می رسد و از نقاشی او از دفتر داندر میفلین، شگفت زده می شود. در حالی که تجربه منفی در مدرسه کسب و کار می توانست موجب بدبینی او شود، اما مایکل این بلوغ احساسی را داشت تا کار های پم را تحسین کند و اعتماد به نفسی را که به آن نیاز داشت، به او بدهد.

2. حواس پرتی

در قسمت قتل فصل 6، همه نگران مسائل مالی شرکت داندر میفلین هستند که این موجب می شود تا آینده شرکت نامعلوم بماند. هنگامی که مایکل بازی راز جنایی قتل را ترتیب می دهد، جیم با او بر سر نحوه برخوردها در بازی بحث می کند.

در حالی که این کار تصمیمی نابالغانه از سوی مایکل به نظر می رسد، اما او به جیم توضیح می دهد از آن جایی که اخبار خارج از کنترل کارمندان است، بهترین کار پرت کردن حواس آن ها خواهد بود. در نهایت جیم هم به همین نتیجه می رسد و قابلیت های مدیریتی مایکل را تحسین می کند.

1. او هالی را به کار خود ترجیح می دهد

پس از گذشته ای عاشقانه، پیچیده و طولانی، مایکل و هالی در نهایت در قسمت فروش گاراژی نامزد می کنند. برخلاف ایده های افراطی مایکل برای درخواست ازدواج، او در نهایت به طریق دوست داشتنی و عاشقانه ای از هالی خواستگاری می کند.

البته، مایکل اسکات می داند که ازدواج با هالی به معنی انتقال به کلرادو است، زیرا هالی باید بتواند از پدر و مادر سال خورده خود مراقبت کند. بسکمک از اوقات، مایکل با همکاران خود مانند خانواده برخورد می کرد، زیرا او روابط معنی دار زیادی خارج از محیط کار، نداشت. اما در لحظات پایانی حضورش در سریال، با رها کردن کاری که به آن عشق می ورزد، برای پیگیری مهم ترین رابطه زندگی خود، بلوغ زیادی را در رفتارش نشان داد.

منبع: Screenrant

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 19 تیر 1400 بروزرسانی: 19 تیر 1400 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 1201

به "10 سکانس سریال آفیس که مایکل اسکات در آن ها بالغ ترین شخصیت بود" امتیاز دهید

7 کاربر به "10 سکانس سریال آفیس که مایکل اسکات در آن ها بالغ ترین شخصیت بود" امتیاز داده اند | 4.4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 سکانس سریال آفیس که مایکل اسکات در آن ها بالغ ترین شخصیت بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید