2 ایستگاه و 5 ورودی نو در مترو تهران طی پاییز افتتاح شد

به گزارش مجله فناوری، شرکت مترو تهران خاطرنشان کرد: افتتاح 2 ایستگاه و 5 ورودی تازه در مترو تهران طی پاییز سال جاری مدنظر شهرداری بود و اقدامات لازم صورت گرفت.

2 ایستگاه و 5 ورودی نو در مترو تهران طی پاییز افتتاح شد

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، شرکت مترو تهران اعلام نمود: پاییز سال جاری، فصل پر خیر و برکتی در حوزه فعالیت های شرکت راه آهن شهری تهران و حومه بود. افتتاح ایستگاه شهید رضایی از خط 6 در مهر ماه رخ داد و در کنار این اتفاق خوب، 5 ورودی تازه نیز طی 3 ماه گذشته به بهره برداری رسیده است.

ورودی های دوم ایستگاه های برج میلاد ، بعثت ، رودکی ، مرزداران و بعلاوه ورودی سوم ایستگاه مهدیه از جمله افتتاحیه های تازه بوده است.

از طرف دیگر آخرین شرایط پیشرفت عملیات اجرایی پروژه احداث ایستگاه توحید در خط 7 که یک ایستگاه تقاطعی مهم در شبکه خطوط مترو مرکز به شمار میرود، حکایت از آن دارد که این ایستگاه نیز تا سرانجام آذرماه قابلیت و آمادگی بهره برداری دارد.

به مواردی که گفته شد،می توان آماده شدن مقدمات آغاز عملیات اجرایی دو طرح مهم شهری دیگر را هم افزود؛ یکی پروژه توسعه شرقی خط 4 و دیگری سرانجامه دولت آباد که مربوط به خط 6 است . هر دو طرح مذکور به مرحله ای رسیده اند که امکان آغاز عملیات اجرایی آنها تا قبل از آغاز فصل زمستان وجود دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 دی 1400 بروزرسانی: 30 دی 1400 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 1435

به "2 ایستگاه و 5 ورودی نو در مترو تهران طی پاییز افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "2 ایستگاه و 5 ورودی نو در مترو تهران طی پاییز افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید