اسفندیاری فر: تیمی جوان را راهی مسابقات قهرمانی آسیا کردیم، کار سختی برای قهرمانی داریم

به گزارش مجله فناوری، مربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: جوانانی را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا انتخاب نموده ایم که در عین جوانی با تجربه هستند.

اسفندیاری فر: تیمی جوان را راهی مسابقات قهرمانی آسیا کردیم، کار سختی برای قهرمانی داریم

از سفر با قیمت تور سریلانکا پاییز 99 به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

مهرزاد اسفندیاری فر در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، با اشاره به ترکیب جوان تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: سال جاری تیمی کاملا جوان و دگرگون شده را راهی مسابقات می کنیم البته جوانانی که در عین جوانی با تجربه هم هستند و از انگیزه بالایی برای درخشش در مسابقات برخوردارند.

وی ادامه داد: با توجه به طرح اتحادیه جهانی کشتی مبنی بر سیدبندی کشتی گیران سال جاری سطح مسابقات نسبت به سال های قبل بالاتر خواهد بود و تمام عنوان داران گام به میدان خواهند گذاشت. این موضوع کار جوانان ما را سخت می نماید اما با توجه به شناختی که از آنها دارم می دانم که مرد مبارزه در میدان های سخت هستند و از نام و عنوان حریفان ترسی ندارند.

مربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: کار سختی داریم و از مردم ایران می خواهیم دعا نمایند تا با دست پر و جام قهرمانی به کشور بازگردیم. نفراتی مانند عبدولی، بیابانگرد و طاهری سال گذشته نیز در این مسابقات به میدان رفتند و پیروز به کسب مدال هم شدند. امیدواریم سال جاری بتوانیم نسبت به سال گذشته مدال های بیشتر و خوشرنگ تری کسب کنیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 25 بهمن 1398 بروزرسانی: 20 مهر 1399 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 184

به "اسفندیاری فر: تیمی جوان را راهی مسابقات قهرمانی آسیا کردیم، کار سختی برای قهرمانی داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسفندیاری فر: تیمی جوان را راهی مسابقات قهرمانی آسیا کردیم، کار سختی برای قهرمانی داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید