پشتام: دلیل دیده شدن کشتی در مسابقات جهانی پخش تلویزیونی همه رقابت ها بود، هنوز حضورم در لیگ تعیین نیست

به گزارش مجله فناوری، نفر سوم کشتی فرنگی جهان تاکید کرد: دلیل دیده شدن کشتی در مسابقات جهانی نروژ و بازتابی که بین مردم و مسئولان داشت، پخش همه مبارزه ها از طریق تلویزیون بود.

پشتام: دلیل دیده شدن کشتی در مسابقات جهانی پخش تلویزیونی همه رقابت ها بود، هنوز حضورم در لیگ تعیین نیست

پژمان پشتام در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد اینکه کارهای استخدامی اش بعد از کسب مدال جهانی تا چه حد پیش رفته است، گفت: تقریبا همه کارها انجام شده و فقط دو نامه مانده است. قرار است در شهرداری باقرشهر استخدام شوم.

وی در مورد اینکه تا چه حد مسئولان شهری به وعده هایشان بعد از مدال جهانی عمل کرده اند، گفت: وعده هایی داده اند که امیدوارم انجام شود. من زمانی که قهرمان آسیا شدم حمایت و تقدیر از من در حد صفر بود، آن هم با وجودی که باقرشهر حتی قهرمان آسیا هم نداشت، اما این بار شرایط بهتر بوده که فکر می کنم دلیل عمده اش این باشد که تمامی مسابقات کشتی جهانی از تلویزیون پخش شد و به این شکل مدال های بچه ها دیده شد.

پشتام ادامه داد: رئیس فدراسیون هم تلاش زیادی داشت که برای بچه ها پاداش بگیرد.

دارنده مدال برنز وزن 82 کیلوگرم کشتی فرنگی جهان در مورد اینکه آیا در لیگ کشتی خواهد گرفت، گفت: قبل از جهانی با فولادین ذوب کشتی گرفتم. غیر از من ساروی و یوسفی و مردانی هم به این تیم پیوسته بودند، زمانی که تست کرونای امین میرزازاده درآمد و یوسفی به نروژ رفت، این کشتی گیر هم سهمیه ملی پوش فولادین ذوب شد و سهمیه ملی پوش شان به 4 رسید. حالا نمی دانم شرایط به چه شکل می شود. من تمریناتم را شروع کرده ام و در لیگ هم قرارداد دارم بخواهند کشتی می گیرم.

پشتام در سرانجام در مورد اینکه از کجا باید برای ورود به چرخه انتخابی تیم ملی در سال 2022 استارت بزند، تاکید کرد: نمی دانم، باید با محمد بنا صحبت کنم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 آذر 1400 بروزرسانی: 21 آذر 1400 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 1389

به "پشتام: دلیل دیده شدن کشتی در مسابقات جهانی پخش تلویزیونی همه رقابت ها بود، هنوز حضورم در لیگ تعیین نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پشتام: دلیل دیده شدن کشتی در مسابقات جهانی پخش تلویزیونی همه رقابت ها بود، هنوز حضورم در لیگ تعیین نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید