اقلیمی: هیچ تحلیلی از شرایطمان نداریم، جایگزین طالبیان به زودی وارد نمی شود

به گزارش مجله فناوری، سرمربی تیم ملی آبهای آرام گفت: به دلیل کرونا و عدم برگزاری مسابقات، هیچ تحلیلی از حریفان نداریم.

اقلیمی: هیچ تحلیلی از شرایطمان نداریم، جایگزین طالبیان به زودی وارد نمی شود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، ایرج اقلیمی در خصوص شرایط تمرینات تیم ملی آبهای آرام گفت: اردو از شنبه آغاز شده و تا 17 اسفند ادامه دارد که بعد از آن لیگ برگزار می شود و سپس انتخاب نهایی تیم ملی برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک که 15 تا 17 اردیبهشت در تایلند است، انجام می شود. اگر مسابقات کنسل نشود در آن شرکت خواهیم کرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا ترکیب هایی به تایلند اعزام می شوند که شانس کسب سهمیه دارند، گفت: در کمیته فنی با حضور رئیس و دبیر فدراسیون با توجه به رکوردها تصمیم می گیرند که کدام رشته ها به سهمیه نزدیک تر هستند و آنها را اعزام می کنند.

سرمربی تیم ملی آبهای آرام در خصوص شانس کسب سهمیه المپیک یادآوری کرد: ما هیچ تحلیلی نداریم و در یک سال گذشته هیچ مسابقه ای برگزار نشده است و نمی دانیم رقبا در چه سطحی هستند. در بعضی از رشته ها مانند کانوی تک نفره دختران و دو نفره که در بازی های آسیایی با اشتباه چهارم شدند، شانس داریم. تلاش خود را به کار می گیریم تا بهترین نتیجه را کسب کنیم .

اقلیمی در پاسخ به این سوال که آیا از بابت اینکه بچه ها بعد از مدت ها به یکباره وارد مسابقات می شوند و این جای نگرانی دارد، گفت: اگر مسابقه ای قبل از آن برگزار می شد خیلی بهتر بود. از فروردین تا مهرماه هیچ اردو و مسابقه ای نداشتیم بعد از مسابقات قهرمانی کشور، لیگ و انتخابی برگزار گشت که این رویدادها کمک زیادی کرد و باعث شد در جریان مسابقه روی تاکتیک ها تمرین کردند. اینکه در مسابقه خود را محک بزنند بسیار مهمتر از تمرین است. بعضی از کشورها شرایط ما را داشتند اما بعضی توانستند در مسابقات شرکت کنند و اردوی متفاوتی داشته باشند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در قایق ها به ترکیب نهایی رسیدید، افزود: هنوز نه. در کایاک تک نفره و دونفره آقایان در مسافت 1000 و 200 متر نفرات داریم، تمرینات را پیگیری می کنیم بعد تست می گیریم و اگر شرایط مناسب و ایده آل بود در همه مواد اعزام خواهیم داشت.

سرمربی تیم ملی آبهای آرام کشورمان در خصوص کناره گیری طالبیان از حضور در تیم ملی و احتمال ورود وی به عرصه مربیگری و اینکه آیا پشتوانه ای برای وی وجود دارد، گفت: طالبیان حداقل 12-13 سال تلاش کرد تا به این جایگاه برسد و مسابقات متعددی شرکت کرد، مدال های زیادی گرفت و در المپیک حضور داشت. الان شرایط خوب است و عده زیادی در دریاچه تمرین می کنند که پشتوانه خواهند بود اما به زودی نباید انتظار داشته باشیم تا جایگزینی برای طالبیان در تیم ملی وارد شود و حداقل 4-5 سال طول می کشد تا کسی راه طالبیان را ادامه دهد.

اقلیمی در پاسخ به این سوال که آیا امکان دارد ملی پوشان زودتر از مسابقات راهی تایلند شود و در این کشور تمرین داشته باشند، شرح داد: شرایط سخت است و اعلام شده که تیم ها از دو هفته قبل باید در تایلند در قرنطینه باشند. ساعت های تمرین هم به گونه ای است که نمی توان صبح و بعدازظهر تمرین کرد و این شرایط را برای همه سخت می کند. امکان حضور در محل برگزاری مسابقات هم قبل از دوهفته وجود ندارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 اسفند 1399 بروزرسانی: 28 اسفند 1399 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 1004

به "اقلیمی: هیچ تحلیلی از شرایطمان نداریم، جایگزین طالبیان به زودی وارد نمی شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقلیمی: هیچ تحلیلی از شرایطمان نداریم، جایگزین طالبیان به زودی وارد نمی شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید