ال جی الکترونیکس فناوری هوش مصنوعی را پیشرفته تر می کند

به گزارش مجله فناوری، اندیشکده هوش مصنوعی شرکت ال جی الکترونیکس در کره جنوبی (LG AI Research)، امسال پلتفرم Ambient Computing را برای رهبری دنیای بسیارمتصل ایجاد خواهد کرد.

ال جی الکترونیکس فناوری هوش مصنوعی را پیشرفته تر می کند

طبق تحقیقات LG AI Research در روز یکشنبه، این اندیشکده پلتفرم محاسبات محیطی (Ambient Computing) را به عنوان دستور کار استراتژیک امسال انتخاب کرده است. محاسبات محیطی یک راه چاره هوشمند است که در آن یک هوش مصنوعی مبتنی بر داده های بزرگ، شرایط کلی را تشخیص و قضاوت کرده و کار خاصی را بدون دستکاری کاربر پیشنهاد می کند.

برای مثال، هوش مصنوعی عادات یک فرد را در مورد استفاده از تهویه مطبوع جمع آوری کرده و پیشنهاد می کند که وقتی دمای اتاق به حد معینی می رسد، دستگاه مبرد خانگی روشن یا خاموش شده و همچنین دمای مطلوب و جریان هوا را ارائه می دهد.

مرکز تحقیقات هوش مصنوعی ال جی قصد دارد بر روی پیشرفت فناوری اصلی هوش مصنوعی مانند رابط چندوجهی که از حسگرهای مختلف، تشخیص فضا و حالت کاربر بر اساس صدا، تصویر و ویدئو و استنتاج منطقی از طریق گفتگوی زمینه و حساسیت استفاده می کند، تمرکز کند. افزون بر این، اتاق فکر ال جی به جست وجوی فناوری اصلی در بخش های تجاری نو مانند مراقبت های بهداشتی دیجیتال، واقعیت گسترده و متاورس ادامه خواهد داد.

ال جی الکترونیکس، برای پیشرفت در فناوری هوش مصنوعی، کیم جونگ هی، کارشناس هوش مصنوعی را به عنوان رئیس تحقیقات هوش مصنوعی ال جی که نقشی را در ارتقای تجربه مشتری ایفا خواهد کرد، استخدام کرده است.

کیم در دانشگاه ملی سئول در رشته مهندسی برق تحصیل کرده است. او در سال 1999 به ال جی الکترونیکس پیوست، بیش از 10 سال در بخش هوش مصنوعی کار کرد و سپس به عنوان رئیس آزمایشگاه تحقیقاتی هوش مصنوعی در گروه موتور هیوندای و آزمایشگاه ناور مشغول به کار شد. کیم بر توسعه راه چاره از طریق فناوری هوش مصنوعی مانند تشخیص صدا، تصویر و ویدیو، ترجمه بلادرنگ، تست بینایی، رانندگی اتوماتیک و روباتیک تمرکز کرده است.

منبع: فوت و فن
انتشار: 19 دی 1401 بروزرسانی: 19 دی 1401 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 1695

به "ال جی الکترونیکس فناوری هوش مصنوعی را پیشرفته تر می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ال جی الکترونیکس فناوری هوش مصنوعی را پیشرفته تر می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید