اولین تصویر از بهاره کیان افشار در فیلم نمور

به گزارش مجله فناوری، تهران (پانا) - فیلمبرداری فیلم سینمایی نمور به کارگردانی داود بیدل و تهیه کنندگی یاسر جعفری که در شمال کشور شروع شده بود و با اضافه شدن چهره های جدیدتر ادامه داشت، در روزهای گذشته به سرانجام رسید.

اولین تصویر از بهاره کیان افشار در فیلم نمور

به گزارش روابط عمومی پروژه؛ به نظر می رسد گروه فراوری سعی داشته تا ترکیبی نو و متفاوت از بازیگران در این اثر ایفای نقش نمایند.

فیلمنامه این ملودرام اجتماعی را نوشین معراجی به نگارش درآورده است و نمور دومین فیلم بلند بیدل محسوب می گردد که قرار است برای حضور در جشنواره فیلم فجر آماده گردد.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: تالاب رو از زندگی من نقاشی کردند، لجن زار و نمور.

محمدرضا علیمردانی، سمیرا حسن پور، نسیم ادبی، پریسا شاهولیان، محمدرضا عباسی، سید بنیامین شهیدزاده و با حضور بهاره کیان افشار بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

لیست کامل عوامل این فیلم عبارتند از تهیه نماینده: یاسر جعفری، کارگردان: داوود بیدل، مجری طرح و سرپرست گروه کارگردانی: ایمان یزدی، نویسنده: نوشین معراجی، برنامه ریز: الناز کریمی، مدیر فراوری: امیر اسکندری، مدیر فیلمبرداری: مهدی ایل بیگی، مدیر صدابرداری: امید عاشوری، طراح گریم: امید گل زاده، طراح صحنه:امین جهانی، طراح لباس: زهره سلطانی، منشی صحنه: سمیه شهرابی، مدیر تدارکات: محسن دیانت، عکاس: حسن شجاعی

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 11 دی 1400 بروزرسانی: 11 دی 1400 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 1416

به "اولین تصویر از بهاره کیان افشار در فیلم نمور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین تصویر از بهاره کیان افشار در فیلم نمور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید