بارانی: طبیعی بود که مقابل استقلال عقب بکشیم، سایپا امسال رتبه بهتری کسب می کند

به گزارش مجله فناوری، کاپیتان تیم فوتبال سایپا گفت: وقتی در مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی با یک گل جلو هستیم، طبیعی است که ناخودآگاه تیم ما مقابل آنها عقب بکشد و نتیجه را حفظ کند.

بارانی: طبیعی بود که مقابل استقلال عقب بکشیم، سایپا امسال رتبه بهتری کسب می کند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، صادق بارانی در حاشیه تمرین امروز سایپا در جمع خبرنگاران در خصوص شرایط تیمش گفت: ما بعد از 2 هفته که 2 پیروزی خوب به دست آوردیم، تمرینات خوبی پشت سر گذاشتیم و ریکاوری مناسبی داشتیم و امیدواریم که بازی با گل گهر هم 3 امتیاز را به دست بیاوریم.

وی در واکنش به این موضوع که سایپا با یک بازی بسته و دفاعی مقابل استقلال به پیروزی رسید، گفت: فکر می کنم کسانی که این حرف ها را مطرح کردند فوتبالی نبودند، بازی ما پخش شد و همه دیدند که چه فوتبالی بازی کردیم و در نیمه اول چه موقعیت هایی داشتیم. وقتی مقابل تیم خوب استقلال در ورزشگاه آزادی با یک گل جلو می افتیم، طبیعی است که تیم ما ناخودآگاه عقب بکشد اما فکر می کنم در 20 دقیقه آخر هم موقعیت خاصی به استقلالی ها ندادیم.

کاپیتان تیم فوتبال سایپا در پاسخ به این سوال این تیم امسال با جذب بازیکنان باتجربه می تواند در رتبه های بالای جدول قرار بگیرد؟ شرح داد: سال گذشته ما متاسفانه روزهای آخر در لیگ ماندیم و همان جوانانی که سال گذشته کم تجربه بودند امسال تجربه بیشتری پیدا کردند و امسال هم در رتبه هفتم یا هشتم هستیم و قطعا رتبه مان را بهتر خواهیم کرد.

بارانی در خصوص اعتراض بیشتر تیم ها به داوری ها مطرح نمود: با یک VAR تمام مسائل داوری فوتبال ما حل می شود و نمی دانم اینقدر سخت است؟ یک تلویزیون کوچک کنار زمین بگذارند، همانطور که در بازی با ذوب آهن داور دوباره صحنه را دید و نظرش را عوض کرد. ما هفته پیش در دقیقه 90 برای ذوب آهن داور پنالتی گرفت و هرچقدر از داور خواهش کردم که از گوشی دوباره نگاه کند قبول نکرد. خدا کند که این مسائل حل شود.

وی درباره صحبت برخی مربیان مثل قلعه نویی درباره داوری ها و تحت تاثیر قرار دادن مسابقات گفت: من در جایگاهی نیستم که بخواهم به صحبت های مربیان ورود کنم. صحبت های قلعه نویی را درباره اشتباهات داوری شنیده ام اما در این باره صحبتی ندارم و نمی توانم اظهارنظری کنم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 اسفند 1399 بروزرسانی: 16 اسفند 1399 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 980

به "بارانی: طبیعی بود که مقابل استقلال عقب بکشیم، سایپا امسال رتبه بهتری کسب می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارانی: طبیعی بود که مقابل استقلال عقب بکشیم، سایپا امسال رتبه بهتری کسب می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید