بازی در تیم ملی ایران برایم افتخار است، انتقالم در بهترین شرایط انجام شد

به گزارش مجله فناوری، به گزارش خبرنگاران، بیت آشور روز دوشنبه با انعقاد قرارداد رسمی به تیم فوتبال ونکوور وایت کپس پیوست. مبلغ قرارداد این بازیکن اعلام نشده است.

بازی در تیم ملی ایران برایم افتخار است، انتقالم در بهترین شرایط انجام شد

مدافع راست تیم ملی فوتبال ایران در مصاحبه با whitecapsfc.com گفت: این انتقال در بهترین شرایط انجام شد. از اینکه عضوی از تیم فوتبال وایت کپس هستم خوشحالم و نگاه امیدوارانه ای به آینده دارم و به همین دلیل به این تیم پیوسته ام.

به احتمال خیلی فراوان بیت آشور در جام جهانی 2014 برزیل با تیم ملی ایران به میدان می رود. اگرچه او در آمریکا متولد شده اما پدر و مادری ایرانی داشته و دو ملیتی است.

این بازیکن که روز شنبه 27 ساله شد سال گذشته تصمیم گرفت برای تیم ملی ایران به میدان برود. او با این تیم تا به حال سه بازی انجام داده و دوست دارد در تابستان در رقابتهای جام جهانی در برزیل به میدان برود.

بیت آشور در این خصوص گفت: هر فرصتی که به دست می آورید تا در سطح بین المللی بازی کنید، یک افتخار به حساب می آید. اکنون تنها چیزی که به آن احتیاج دارم این است که بر روی باشگاهم تمرکز داشته باشم. اگر خوب بازی کنم، چیزهای خوب اتفاق می افتد.

ونکوور ایرانی های زیادی دارد. بیت آشور گفت در چند روز گذشته از دوستان و اعضای خانواده اش درباره آن شنیده است.

وی گفت: شنیده ام که ونکوور یک جامعه عظیم ایرنی دارد. از اینکه اینجا هستم هیجان زده ام. چیزهای خیلی خوبی درباره این شهر و درباره این تیم شنیده ام. امیدوارم که عملکرد خوبی داشته باشم و بتوانم برای دراز مدت اینجا بمانم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 360

به "بازی در تیم ملی ایران برایم افتخار است، انتقالم در بهترین شرایط انجام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی در تیم ملی ایران برایم افتخار است، انتقالم در بهترین شرایط انجام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید