باشگاه های ورزشی مجاز به افزایش شهریه نیستند

به گزارش مجله فناوری، مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: افزایش شهریه باشگاه های ورزشی مستلزم شرایط خاصی است که در هم اکنون فراهم نیست.

باشگاه های ورزشی مجاز به افزایش شهریه نیستند

به گزارش از ، فرزاد فتاحی مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی با اعلام وزارت ورزش و جوانان، فعالیت ورزشی در شهر هایی شرایط سفید دارند بلامانع است، اما در شهر هایی که شرایط زرد و قرمز دارند فعالیت رشته های ورزشی پربرخورد همانند کشتی، جودو، تکواندو، رزمی، کونگ فو و بوکس همچنان ممنوع است.

او اضافه کرد: بازگشایی استخر های روباز در شهر های با شرایط قرمز و زرد مجاز است، باشگاه های بدنسازی نیز با توجه به مجوزی که از ستاد مقابله با کرونای استانداری گرفته شد فعالیتشان را از روز گذشته با شرایط و پروتکل های معین شروع کردند.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی ادامه داد: به همه باشگاه داران در شهرستان ها تأکید شده پروتکل هایی که وزارت بهداشت اعلام نموده را باید رعایت نمایند، بازرسی نیز در سه مرحله صورت می گیرد.

فتاحی با بیان اینکه براساس آخرین استعلامی که از دانشگاه علوم پزشکی داشتیم بیشتر شهرستان های استان شرایط زرد دارند، بیان نمود: اگر باشگاهی تخطی کند مدت زیادی زمان می برد تا دوباره بتواند مجوز فعالیت کسب کند به همین خاطر تأکید ما بر رعایت پروتکل های معین شده است.

او توضیح داد: هیچ مجوزی برای افزایش شهریه ها داده نشده است.

/ز.ق

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 8 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 522

به "باشگاه های ورزشی مجاز به افزایش شهریه نیستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باشگاه های ورزشی مجاز به افزایش شهریه نیستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید